کد مطلب: 

261218

تحقیق قضایی پیرامون سرقت داده‌های کاربران تی موبایل

دادستان کل ایالت ماساچوست آمریکا از تحقیقات قضائی پیرامون حمله سایبری به اپراتور موبایل تی موبایل آمریکا خبر داد.
تی موبایل

به گزارش سیتنا، مهر به نقل از رویترز، نوشت: حمله یادشده رسوایی بزرگی به همراه آورد و موجب سرقت اطلاعات شخصی بیش از ۵۳ میلیون نفر آمریکایی شد.

مائورا هیلی دادستان کل ایالت ماساچوست در این مورد گفته است که این تحقیقات به طور جدی در مورد هک تی موبایل صورت می‌گیرد. تی موبایل سومین اپراتور بزرگ تلفن همراه آمریکاست که سرقت داده‌های میلیون‌ها مشترک آن در تاریخ ۱۶ آگوست افشا شد.

از جمله اطلاعات سرقت شده کاربران می‌توان به اسامی، تاریخ تولد، شماره‌های تأمین اجتماعی، اطلاعات گواهینامه‌های رانندگی، شماره‌های پین و غیره اشاره کرد. این اطلاعات مربوط به ۱۳.۱ میلیون نفر مشترک فعال و ۴۰ میلیون مشترک قبلی و بالقوه شرکت یادشده است.

تی موبایل مدعی است در جریان حملات یادشده اطلاعات مالی مشتریان یا داده‌های کارت‌های اعتباری آنها یا دیگر انواع اطلاعات پرداخت به سرقت نرفته است. کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا هم در حال انجام تحقیقات جداگانه در این زمینه است.

در سال‌های اخیر حملات سایبری به صنایع مختلف آمریکا از جمله بانک‌ها، خطوط انتقال انرژی، بیمارستان‌ها، نیروگاه‌های برق و آب و غیره افزایش قابل ملاحظه‌ای یافته است و دولت این کشور در برخورد با این حملات ناتوان بوده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-09-16 08:57

افزودن دیدگاه جدید