کد مطلب: 

261188

اختلال گسترده در سامانه واکسن وزارت بهداشت

طیفی گسترده‌ای از داوطلبانی که برای اعزام اربعین حسینی(ع) اقدام به پیش‌ثبت‌‌نام در سامانه "سماح" کرده‌ و هر دو دوز واکسن کرونای خود را نیز دریافت کرده‌اند، با مراجعه به سامانه برای تکمیل اطلاعات و مدارک خود به سد عدم تأیید واکسیناسیون برخورده‌‌اند.
واکسن

به گزارش سیتنا به نقل از تسنیم، در حالی که دریافت هر دو دوز واکسن کرونا برای زائران اربعین حسینی(ع) امسال از سوی ستاد مرکزی اربعین اجباری اعلام شده است اما در زمان حاضر طیفی گسترده از داوطلبانی که برای اعزام اربعین حسینی اقدام به پیش‌ثبت‌‌نام در سامانه "سماح" کرده‌ و هر دو دوز واکسن کرونای خود را نیز دریافت کرده‌اند، حتی کارت بین‌المللی دیجیتال واکسن را هم از وزارت بهداشت دریافت کرده‌اند، با مراجعه به سامانه برای تکمیل اطلاعات و مدارک خود به سد "عدم تأیید واکسیناسیون" برخورده‌اند!

شمار زیادی از زائران اربعین حسینی که در سامانه سماح ثبت‌نام اولیه کردند ولی تأیید نشده‌اند، اعلام می‌کنند که هر دو دوز واکسن را تزریق کردند ولی الآن اسامی آنها در سامانه واکسیناسیون وزارت بهداشت موجود نیست که حاکی از اختلال گسترده در این سامانه است.

یکی از مسئولان ارشد وزارت بهداشت در همین رابطه گفته است، طی ساعات گذشته شخصاً تماس‌های متعددی از جانب مردمی که هر دو دوز واکسن را تزریق کردند ولی تأیید نشدند، دریافت کرده است.

به‌نظر می‌رسد، مسئولان سامانه سماح باید تا برطرف شدن نقص سامانه واکسن وزارت بهداشت، ثبت‌نام قطعی زائران اربعین را که تا ساعت 13 امروز چهارشنبه اعلام شده بود، تمدید کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-09-15 12:14

افزودن دیدگاه جدید