کد مطلب: 

261157

تحریم شیائومی بر کدام گوشی‌ها تاثیر می‌گذارد؟

رئیس اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی تهران: در کشور ما برای گوشی‌های شیائومی که به صورت قانونی وارد کشور شده، مشکلی وجود ندارد. بنابراین برای برند شیائومی در ایران تا کنون موردی با این مشکل مراجعه نکرده و به نظر می‌رسد مشکلی برای هیچ دستگاهی پیش نیاید.
تحریم شیائومی

به گزارش سیتنا به نقل از ایسنا، مهدی محبی در یک برنامه رادیویی با اشاره به خبر از کار افتادن گوشی‌های برند شیائومی، اظهار کرد: کالایی از شرکت شیائومی و سایر برندها به‌علت تحریم‌ها به طور مستقیم وارد کشور نمی‌شود که بخواهند آن را قطع کنند، این کالاها از کشور دیگری به جز کشور اصلی می‌آید و لذا برای این کار حتما باید در آن کشورها سیم‌کارت خورده و ثبت شود تا بتواند وارد کشور شود، چراکه سهمیه همان کشورهاست.

وی ادامه داد: این مشکل برای کالاهایی است که به صورت مسافری از اروپا وارد شده و بدون آنکه در همان کشور سیم‌کارت وارد شود احتمال قطعی در کشور وجود دارد. فردی کوبایی گوشی شیائومی را از کشوری اروپایی تهیه کرده و به دلیل آنکه در همان کشور سیم‌کارت نینداخته، موجب قطعی گوشی وی شده و خبر را رسانه‌ای کرده است.

رئیس اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی تهران پیرامون امنیتی بودن این قطعی از سمت شرکت شیائومی خاطرنشان کرد: معمولا این موارد پیش نمی‌آید و پس از آنکه درصد فروش شیائومی بالا رفته، رقیب‌ها به فکر کارهای این‌چنینی هستند اما برای برند شیائومی در ایران تاکنون موردی با مشکل از کار افتادن مراجعه نکرده و به نظر می‌رسد مشکلی برای هیچ دستگاهی پیش نیاید.

محبی با بیان اینکه رونمایی از آیفون ۱۳ و قطعی برخی گوشی‌های شیائومی می‌تواند به هم مرتبط و به منظور رقابت صورت گرفته باشد، در مورد پیش‌فروش ۸۵ میلیون تومانی گوشی آیفون ۱۳ گفت: این قیمت ۱۰۰ درصد بازارگرمی است.

وقتی کالایی برای اولین بار وارد کشور شده با قیمت بالاتری عرضه می‌شود، اما پیشنهاد می‌شود کالا را پیش‌فروش نکنند و حتما آن را از قبل بررسی کنند. کالا به طور وفور در کشور هست و برای تمام برندها مشکلی نداریم و در حال حاضر مشکلی برای قیمت آن وجود ندارد و چون به صورت ارز نیمایی وارد شده، قیمت بالایی در بازار نخواهد داشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (3 رای)
سیتنا 5
2021-09-14 15:33

افزودن دیدگاه جدید