کد مطلب: 

261150

توئیتر قابلیت پرداخت با بیت‌کوین را اضافه می‌کند

به نظر می‌رسد توئیتر در حال توسعه قابلیت‌هایی است که کاربران را قادر می‌سازد تا آدرس بیت کوین و اتریوم را به پروفایل خود اضافه کنند.
توئیتر

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از کوین تلگراف، نوشت: جدیدترین گزارش ها حاکی از آن است که قابلیت پرداخت Tip Jar با بیت کوین در توئیتر امکان پذیر خواهد شد.

اعتقاد بر این است که آخرین به روزرسانی توئیتر که در ماه می سال جاری معرفی شد، شامل بخشی از ویژگی Tip Jar است که نشان می‌دهد این شرکت می‌تواند بیت کوین (BTC) را برای سازندگان محتوا فعال کند.
توسعه دهنده موبایل ایتالیایی، الساندرو پالوزی، پنجشنبه تصویری را در توئیتر منتشر کرد که گزینه‌های آدرس کیف پول بیت کوین و اتریوم را در نوار ابزار تنظیمات این برنامه نشان می‌داد.

بیت کوین به زودی به توئیتر می آید

در حالی که اخبار در این مرحله غیر رسمی است، اما کیوان بیک پور سرپرست محصول توئیتر، پست چهارشنبه پالوزی در مورد ویژگی برجسته BTC را، با نورپردازی و ایموجی پیکان و نوشته "به زودی" ریتوئیت کرد.

جک دورسی، مدیرعامل توئیتر در ماه ژوئیه اشاره کرد که بیت کوین بخشی از برنامه‌های گسترده‌تر این شرکت برای تجارت و اشتراک گذاری است. یک گزارش سه شنبه از MacRumors منتشر شد که در آن آمده بود ویژگی بیت کوین از پلتفرم پرداخت Lightning Network Strike استفاده می‌کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (3 رای)
سیتنا 5
2021-09-14 14:24

افزودن دیدگاه جدید