کد مطلب: 

261015

تاخیر در بازگشایی دفاتر مایکروسافت

مایکروسافت در یک پست وبلاگ اعلام کرد با توجه به ابهامات پیرامون کووید ۱۹، تصمیم گرفتیم تاریخ جدیدی را برای بازگشایی کامل دفاتر آمریکایی خود پیش بینی نکرده و گشایش دفاترمان را زمانی انجام دهیم که بر اساس دستورالعمل سلامتی عمومی، ایمن باشد.
بازگشایی دفاتر مایکروسافت

به گزارش سیتنا، ایسنا به نقل از رویترز، نوشت: مایکروسافت به دلیل شیوع کرونای دلتا، تصمیم گرفت بازگشایی کامل دفاترش در آمریکا را تا زمان نامعلومی به تاخیر بیاندازد.

شرکت مایکروسافت اعلام کرد کارمندان هر دفتری در آمریکا هنگامی به محل کار خود بازخواهند گشت که همه دستورالعملهای دولت محلی محقق شده و محل مذکور به مرحله ششم از معیارهایی که این شرکت در مارس شرح داده بود برسد. رسیدن به مرحله ششم مستلزم آن است که کووید 19 دیگر بار مهمی برای جامعه محلی نباشد و به ویروسی مانند آنفولانزای فصلی تبدیل شده باشد.

این غول نرم افزاری پیشتر اعلام کرده بود دفتر مرکزی ردموند و سایر دفاتر آمریکایی را به جای هفتم سپتامبر، در چهارم اکتبر (۱۲مهر) بازگشایی خواهد کرد. تاسیسات این شرکت در مارس سال ۲۰۲۰ بسته شدند. بسیاری از کارمندان به دنبال دورکاری دائمی هستند. مایکروسافت سال گذشته متعهد شد به همه کارمندانش اجازه دهد به صورت نیمه وقت دورکاری کنند و کارمندان این شرکت می توانند از مدیرانشان برای دورکاری تمام وقت یا نقل مکان به منطقه دیگری اجازه بگیرند.

بعضی از شرکتهای فناوری بزرگ بازگشت کارمندان به محل کار را به تاخیر انداخته اند و شرکتهایی نظیر اپل و فیس بوک انجام واکسیناسیون را به دلیل افزایش موارد ابتلا به کووید ۱۹ در آمریکا، اجباری کرده اند. مایکروسافت یک ماه پیش اعلام کرده بود همه کارمندان خود را ملزم خواهد کرد برای ورود به دفاتر آمریکایی این شرکت واکسینه شوند.

بر اساس این گزارش، مایکروسافت اعلام کرد یک فرصت ۳۰ روزه به کارمندان به منظور آماده شدن برای بازگشت به محل کار خواهد داد. از ۱۸۱ هزار کارمند مایکروسافت، ۱۰۳ هزار نفر در ایالات متحده کار می کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (4 رای)
سیتنا 5
2021-09-11 08:56

افزودن دیدگاه جدید