کد مطلب: 

260949

شیائومی خصوصیات گوشی جدید خود را به اشتراک گذاشت

به تازگی سایت Tipster Snoopy به نقل از شرکت شیائومی برخی از قابلیت‌های گوشی‌های جدید این شرکت را لو داده است.
شیائومی

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از gizmochina، نوشت: شرکت شیائومی اعلام کرده، گوشی‌های جدید خود به نام Xiaomi ۱۱T و ۱۱T Pro را در ۱۵ سپتامبر معرفی می‌کند البته این شرکت پیش از عرضه، گوشی‌های خود را بررسی و آزمایش می‌کند تا مشکلات جزئی آن را رفع و سپس خصوصیات دو گوشی را فاش کند. اخیرا، سایتTipster Snoopy رندر‌های موردی ۱۱T / ۱۱T Pro را به اشتراک گذاشته است.

گفته شده گوشی‌های جدید شیائومی می‌توانند در نمای جلویی، یک صفحه نمایش پانچ سوراخ مرکزی با حاشیه‌های باریک داشته باشند. همچنین در سمت راست دستگاه تنظیم کننده صدا و کلید پاور تعبیه شده، که با سنسور اثر انگشت یکپارچه است. علاوه بر این ماژول دوربین پشت دستگاه دارای سه دوربین عمودی بوده که در داخل یک ماژول مستطیلی قرار گرفته؛ همچنین بر روی محصولات جدید شیائومی یک فلاش سه گانه LED و برخی سنسور‌های دیگر تعبیه شده است.

خصوصیات گوشی‌های جدید چیست؟

گزارشات نشان می‌دهد که Xiaomi ۱۱T Pro دارای یک دوربین سه گانه ۱۰۸ مگاپیکسلی بوده، در حالی که ۱۱T به یک سیستم دوربین سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی مجهز است. جدا از تفاوت در بخش دوربین اصلی، پیش بینی می‌شود هیچ تفاوتی در گوشی‌های ۱۱T و ۱۱T Pro وجود نداشته باشد.

 گوشی‌های جدید شیائومی

براساس گزارش‌ها گفته می‌شود تراشه Dimensity ۱۲۰۰ قدرت ۱۱T را تامین می‌کند. این دستگاه‌ها ممکن است در دو نوع مختلف مانند GB RAM + ۱۲۸ گیگابایت حافظه و هشت گیگابایت RAM + ۲۵۶ گیگابایت ذخیره سازی عرضه شوند.

طبق گزارش این سایت، انتظار می‌رود گوشی‌های جدید شیائومی در رنگ‌هایی مانند آبی آسمانی، خاکستری شهابی و سفید مهتابی به فروش برسند. پیش از این شیائومی گوشی ردمی10 را در سه رنگ خاکستری، کربنی، سفید و آبی براق با صفحه نمایش 6.5 اینچی و رزولوشن FHD+ به بازار عرضه کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (4 رای)
سیتنا 5
2021-09-08 12:03

افزودن دیدگاه جدید