کد مطلب: 

260921

ارتقا ویژگی «Last Seen» واتس‌اپ

واتس‌اپ مشغول توسعه ویژگی جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد قابلیت مشاهده وضعیت «Last Seen» خود را برای هر یک از مخاطبان به طور جداگانه تعیین کنند.
واتس‌اپ

به گزارش سیتنا، مهر به نقل از مک رومر، نوشت: طبق گزارشی جدید واتس اپ مشغول توسعه قابلیتی است که به کاربر اجازه می دهد آخرین زمان فعالیت خود در اپلیکیشن را فقط برای برخی از شماره تماس ها غیرفعال کند.

طبق اطلاعات وب سایتWABetaInfo به طور معمول کاربران واتس اپ می‌توانند وضعیت «Last Seen» مخاطب شان را در قسمت بالای چت مشاهده کنند. «Last Seen» به آنها نشان می‌دهد مخاطبشان آخرین بار چه زمانی اپ را باز کرده و فعال بوده است.

درحال حاضر امکان غیرفعال کردن وضعیت «Last Seen» وجود دارد. اما تنظیمات این ویژگی محدود به گزینه‌های «همه افراد» «شماره تماس‌های من» و «هیچ کس» است. بنابراین هیچ راهی وجود ندارد این قابلیت فقط برای برخی از شماره تماس‌ها فعال شود.

اما اکنون به نظر می‌رسد این روند در حال تغییر است و وب سایتWABetaInfoنسخه آزمایشی از این قابلیت واتس اپ را رصد کرده است. در بخش تنظیمات حریم خصوصی این پیام رسان گزینه «شماره تماس‌های من به غیر از…» نیز وجود دارد که به کاربر اجازه می‌دهد شماره‌های خاصی را انتخاب کند تا آنها نتوانند وضعیت آخرین زمان فعالیتشان در شبکه پیام رسان را مشاهده کنند.

البته باغیر فعال کردن قابلیت«Last Seen» برای برخی شماره تماس‌ها، کاربر نیز نمی‌تواند آخرین زمان فعالیت مخاطبش در واتس اپ را ببیند.

با این وجود هنوز مشخص نیست قابلیت جدید به طور واقعی برای کاربران عرضه می‌شود یا خیر.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (3 رای)
سیتنا 5
2021-09-07 15:48

افزودن دیدگاه جدید