کد مطلب: 

260864

آخرین فرصت انتخاب رشته کنکور سراسری در دانشگاه آزاد

مهلت انتخاب رشته متقاضیان رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری (به جز رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی) امروز دوشنبه 15 شهریورماه به پایان می‌رسد.
انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد

به گزارش سیتنا به نقل از فارس، مهلت انتخاب رشته متقاضیان رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی امروز ۱۵ شهریور 1400 به پایان می‌رسد.

داوطلبانی که در کنکور سراسری سال 1400 شرکت کردند و   متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی هستند البته به جز رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داورسازی و دامپزشکی، می‌توانند تا ساعت 24 امروز با مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی http://azmoon.org انتخاب رشته کنند.

داوطلبان می‌توانند با استفاده از کد دسترسی مندرج در ذیل کارنامه و کد ملی به سامانه وارد شده و پس از پرداخت وجه، نسبت به انتخاب حداکثر 100 رشته و محل متناسب با گروه آزمایشی مربوطه اقدام کنند.

داوطلبانی که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی در گروه‌های هنر و زبان خارجی شرکت کرده و مجاز به انتخاب رشته شده‌اند نیز می‌توانند در صورت تمایل رشته/محل‌های این گروه را در میان انتخاب‌های یکصدگانه خود منظور کنند.

داوطلبانی که رشته/محل مورد نظر خود را در دفترچه رشته‌های با آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی نمی‌یابند، توجه داشته باشند که بیش از 95 درصد رشته/محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون هستند که در صورت تمایل با مراجعه به سامانه http://azmoon.org می­ توانند نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (5 رای)
سیتنا 5
2021-09-06 11:01

افزودن دیدگاه جدید