کد مطلب: 

260856

ویژگی‌هایی که اندروید و iOS از یکدیگر به سرقت بردند

برخی از ویژگی‌هایی که در تلفن‌های هوشمند هستند، ابتدا توسط iOS در اختیار کاربران قرار گرفتند و سپس در گوشی‌های اندرویدی دیده شد.
 اندروید و ios

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از yementelegraph، نوشت: احتمالا شما هم متوجه خصوصیات مشابه دو سیستم عامل اندروید و ios شده‌اید. ممکن است توسعه دهندگان این دو سیستم عامل بزرگ خصوصیاتی را از یکدیگر به سرقت برده باشند به ویژه از آنجا که استیو جابز، بنیانگذار مشهور اپل از سرقت یک یا دو ایده بزرگ بیزار نیست! براساس گزارش وبسایت "Popular Science"،برخی از ویژگی‌ها در گوشی‌های سامسونگ، الجی و آیفون مشابه هستند. در ادامه این مطلب با برخی از قابلیت‌های مشابه دوسیستم عامل اندروید و آیفون می‌پردازیم.

مزاحم نشوید

حالت مزاحم نشوید جزو اصلی قابلیت‌های تلفن‌های مدرن است که به شما فرصت کوتاهی می‌دهد تا از سیل اعلان‌هایی که به طور معمول تلفن شما را بدون وقفه تکان می‌دهند، استراحت کنید. این ویژگی بود که اپل برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ به iOS ۶ اضافه کرد. گوگل نیز این قابلیت را در سال ۲۰۱۴ با راه اندازی Android ۵.۰ Lollipop به سیستم عامل خود اضافه کرد.

ویژگی‌هایی که اندروید و iOS از یکدیگر به سرقت بردند

به روز رسانی از طریق WiFi

در سال ۲۰۱۱، هنگامی که اپل iOS ۵ را عرضه کرد، اولین نسخه سیستم عامل خود که می‌تواند بدون نیاز به اتصال تلفن خود به کامپیوتر و همگام سازی با iTunes، از طریق Wi-Fi به روز شود. همچنین، در آن زمان این یک عملکرد بسیار جالب بود، زیرا Wi-Fi به سرعت فعلی نبود. اما این چندان مهم نبود، زیرا کاربران اندروید چندین سال بود که دستگاه‌های خود را به همان روش به روز می‌کردند.

ویژگی‌هایی که اندروید و iOS از یکدیگر به سرقت بردند

دوربین جلو (سلفی)

اپل اولین بار به این ویژگی رسید، زیرا آیفون چهار از ژوئن ۲۰۱۰ اولین دوربین جلو بود، اما تلفن‌های اندرویدی نسخه ۲.۳ Gingerbread، که در دسامبر همان سال عرضه شد، پشتیبانی رسمی از دوربین سلفی را دریافت نکردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (5 رای)
سیتنا 5
2021-09-06 09:32

افزودن دیدگاه جدید