کد مطلب: 

260819

هدست AR/VR اپل برای پردازش به گوشی یا تبلت نیاز دارد

هدست AR/VR محصول جدید شرکت اپل برای تکیه بر دستگاه دیگری طراحی شده و این امکان وجود دارد که کار‌های سنگین پردازنده را بر روی iPhone یا Mac متصل شده بارگیری کند. گفته می‌شود اپل در حال کار روی یک تراشه سفارشی برای هدست است.
اپل

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از theverge، نوشت: هدست جدید AR/VR شرکت اپل برای پردازش به iPhone یا Mac متکی است و SoC آن به طور صریح برای پخش بی سیم داده ها طراحی شده است.

هدست جدید اپل از تراشه سنتی استفاده می‌کند

در حالی که گفته می‌شود تراشه جدید دارای موتور اپل نیست و نمی‌تواند از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی پشتیبانی می‌کند، ظاهراً در ارسال و دریافت بی سیم داده‌ها و فشرده سازی ویدیو‌ها بهتر از تراشه‌های سنتی طراحی شده که در صورت طراحی هدست منطقی به نظر می‌رسد.

این دستگاه تا آخرین حد ممکن از عمر باتری استفاده می‌کند، چیزی که هم حذف قسمت‌های بلا استفاده تراشه و هم جریان داده‌ها از دستگاه دیگر می‌تواند به آن کمک کند. برای فناوری‌های پوشیدنی، مانند ساعت یا مجموعه‌ای از عینک، همیشه بین عمر باتری و عملکرد تعادل ظریفی وجود دارد. اپل واچ اصلی بسیاری از وظایف را به یک iPhone متصل انجام می‌دهد، اگرچه اپل در نهایت توانست پردازنده داخلی خود را به اندازه کافی قدرتمند کند که بتواند بسیاری از آن‌ها را اداره کند.

اپل

هدست AR/VR از CPU و GPU مخصوص خودش استفاده می‌کند و نشان داده که ممکن است بتواند با آن ارتباط برقرار کند. برخی از دستگاه‌های اپل، مانند Apple Watch، هنوز می‌توانند کار‌های اولیه را در حالت باتری کم نیز انجام دهند.

گفتنی است که سایت The Information می‌گوید تراشه‌های سفارشی این هدست حداقل برای یک سال آینده برای تولید انبوه آماده نخواهد بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (4 رای)
سیتنا 5
2021-09-05 10:13

افزودن دیدگاه جدید