کد مطلب: 

260722

سرعت گوشی آیفون خود را افزایش دهید

به نظر می‌رسد اپل یک راه غیرمنتظره برای اجرای سریع‌تر آیفون ارائه کرده است. کاربران چینی گزارش می‌دهند که به سادگی با تغییر منطقه جغرافیایی آیفون به موقعیت کشور فرانسه، مسائل مربوط به سرعت رابط کاربری و عملکرد کلی برنامه‌ها بهبود می‌یابد.
سرعت گوشی آیفون خود را افزایش دهید

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فون آرنا، نوشت: شاید برای شما هم سوال باشد که چگونه می توان سرعت آیفون را افزایش داد، در این خبر ترفندی برای این کار به شما معرفی می‌کنیم.

ترفند افزایش سرعت در گوشی‌های آیفون

دلیل بهبود سرعت رابط کاربری آیفون ممکن است به این واقعیت مربوط باشد که در برخی از کشور‌ها، به ویژه در فرانسه، رسوایی اپل بیش از سایر کشور‌ها مانند چین بوده است. فرانسه جریمه سنگینی برای اپل به خاطر کند شدن ناعادلانه آیفون‌های قدیمی در نظر گرفت؛ بنابراین، تغییر منطقه به فرانسه منجر به غیرفعال شدن سیستم بدنام "مدیریت عملکرد" اپل می‌شود و بر عملکرد آیفون‌های قدیمی‌تر تأثیر مثبت می‌گذارد. البته این فقط یک احساس ذهنی و حدس نیست، زیرا کاربران نمرات قبل و بعد از تغییر منطقه به فرانسه را معیار قرار داده و اعداد "بعد" بیشتری را تجربه کرده اند.

نیازی به گفتن نیست که عملاً هیچ تفاوتی در عملکرد گوشی‌های جدیدتر اپل مانند iPhone ۱۲ Pro وجود ندارد که باتری‌های آن‌ها هنوز در وضعیت کامل هستند و به هر دلیلی هنوز نیاز به خاموش شدن ندارند. اما باتری‌های لیتیومی، برای مقدار مشخصی از چرخه‌های شارژ رتبه بندی می‌شوند. این واقعیت ساده وقتی اپل اذعان کرد که آیفون‌های قدیمی به مرور کند می‌شوند منجر به رسوایی این شرکت شد.

اپل سیستم "مدیریت عملکرد" را در به روزرسانی‌های بعدی iOS نیز حفظ کرد و در صورت تمایل می‌توان آن را در تنظیمات باتری خاموش کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (7 رای)
سیتنا 5
2021-09-01 09:58

افزودن دیدگاه جدید