کد مطلب: 

260697

مشاهده گوشی جدید ویوو در گوگل پلی

یک گوشی هوشمند از vivo با شماره مدل V۲۱۳۰A در حال معرفی است. ما تصور می‌کردیم که ممکن است این گوشی زمانی که با شارژر سریع ۴۴ واتی تأیید می‌شود، مدل vivo X۷۰ باشد، اما اکنون که در کنسول گوگل پلی با تراشه Dimensity ۹۰۰ ظاهر شده است، نشان می‌دهد که احتمالا بخشی از سری V۲۱ باشد.
مشاهده گوشی جدید ویوو در گوگل پلی

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جی اس ام آرنا، نوشت: گوشی جدید vivo مجهز به Dimensity ۹۰۰ در کنسول Google Play مشاهده شد.

مشخصات گوشی هوشمند جدید شرکت ویوو

گوشی‌های V۲۱۳۰A و V۲۱۳۱A هر دو دارای تراشه مدیاتک و هشت گیگابایت رم هستند. سایر مشخصات شامل صفحه نمایش فول اچ دی پلاس، اندروید ۱۱ و دوربین سلفی حفره‌ای (در صورت صحت تصاویر) است.
تراشه دایمنسیتی ۹۰۰ یک چیپست میان رده واقعی است، در حالی که Snapdragon ۸۷۰، که از vivo X۶۰ تغذیه می‌کند، برای رده متوسط به بالا مناسب‌تر است.

مشاهده گوشی جدید ویوو در گوگل پلی

همچنین هفته پیش شرکت Vivo از تلفن هوشمند جدیدی با نام Vivo Y۵۳s در هند رونمایی کرد. البته این تلفن کاملاً جدید نیست چرا که ماه گذشته در ویتنام نیز عرضه شد. بازار هند به دلیل جمعیت بالای این کشور و استقبال شهروندان آن از محصولات فناوری نشان های مختلف،  هدف خوبی برای ویوو است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (7 رای)
سیتنا 5
2021-08-31 15:07

افزودن دیدگاه جدید