کد مطلب: 

260689

اپل مپ ویژگی جدید اپل برای کاربران آمریکایی و کانادایی

اپل مپس ios14، دارای سیستم رتبه بندی داخلی است که به شما امکان می‌دهد مشاغل، رستوران‌ها و سایر نقاط مورد علاقه خود را جست‌وجو کنید. قبل از دوشنبه، این ویژگی فقط در کشور‌هایی مانند "استرالیا" و "ژاپن" در دسترس بود، اما هم اکنون کاربران در آمریکا و کانادا نیز می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.
اپل مپ ویژگی جدید اپل برای کاربران آمریکایی و کانادایی

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از انگجت، نوشت: شرکت اپل اعلام کرد هم‌اکنون کاربران می‌توانند از رتبه‌بندی اپل مپ استفاده کنند.

این ویژگی برای اکثر مکان‌ها کار می‌کند. فقط کافی است شما به اپل مپس رفته  و روی یکی از نماد‌ها ضربه بزنید، سپس مکان‌های مورد نظر خود را  همچون رستوران‌ها، مکان‌های تجاری انتخاب کنید. پس از انتخاب مکان می‌توانید آن‌ها را از لحاظ کیفیت رتبه بندی کرده و به اشتراک بگذارید.

آیا نام کاربران کنار رتبه بندی اپل مپ ظاهر می‌شود؟

در همین راستا سخنگوی اپل گفت:  Apple Maps به شما پیشنهاد می‌کند از مکانی که دیدن کردید عکسبرداری کرده و در کنار رتبه بندی خود به مکان، عکس‌هایی را به این برنامه اضافه کرده و با دیگران نیز به اشتراک بگذارید. البته نام شما در کنار رتبه بندی‌هایی که می‌گذارید ظاهر نمی‌شود و هر توصیه‌ یا پیشنهادی که بدهید و به فهرست اضافه کنید از تجزیه و تحلیل Maps روی دستگاه می‌آید.

گفتنی است؛ هم اکنون شما نمی‌توانید در اپل مپس یک بررسی مکتوب بگذارید، زیرا هنوز اپل مپ با سرویس‌هایی همچون Yelp و Tripadvisr ادغام است. همچنین اپل می‌تواند  زمینه را برای یک سیستم بازبینی قوی‌تر فراهم کند تا با آنچه Google Maps ارائه می‌دهد مطابقت داشته باشد، اما این قابلیت هنوز قابل اجرا نیست و پیش‌بینی می‌شود در آینده نزدیک در اپل مپ ایجاد شود. پیش از این نیز شرکت اپل به توسعه‎‌دهندگان شرکت خود اجازه استفاده از رم بیشتر برای کاربران مدل‌های بالاتر خود را داد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (6 رای)
سیتنا 5
2021-08-31 11:20

افزودن دیدگاه جدید