کد مطلب: 

260614

ثبت برخورد پلیس با مردم آمریکا در یک اپلیکیشن

پایتخت ایالت فلوریدا آمریکا با پشتیبانی پلیس محلی از اپلیکیشنی رونمایی کرده که به ساکنان اجازه می‌دهد هرگونه برخورد با پلیس را ضبط کنند. این در حالی است که چندی قبل یک حادثه تیراندازی با حضور سه نیروی پلیس خبرساز شده بود.
ثبت برخورد پلیس با مردم آمریکا در یک اپلیکیشن

به گزارش سیتنا، مهر به نقل از دیلی میل، نوشت: اپلیکیشنی در یکی از شهرهای آمریکا برای ثبت رفتار پلیس با شهروندان ارائه شده است این اپ با گفتن یک کلمه فعال می شود و فیلمبرداری را آغاز می کند.

اپ مذکورTallahassee Bystander jg نام دارد و به ساکنان شهر تالاهاسی اجازه می‌دهد برخورد خود با نیروهای پلیس در سطح شهر را ضبط کنند.

فیلم‌های ضبط شده به یک سرور محلی ارسال و در آنجا ذخیره می‌شوند تا در صورت نیاز مقامات آنها را بررسی کنند. برای شروع فیلمبرداری در اپ کافی است کاربر کلمه «رهگذر» (Bystander) را بگوید.

لازم نیست افراد در این اپ ثبت نام کنند بنابراین کاربران ناشناس باقی می‌مانند. اگر پلیس تالاهاسی یا هیأت نظارت آن تصمیم به بررسی دقیق‌تر رویدادی بگیرند، کافی است نوتیفیکشینی به ارسال کننده کلیپ بفرستند. به این ترتیب هویت کاربر همچنان ناشناس باقی می‌ماند.

نسخه‌هایی از کلیپ‌های ضبط شده روی موبایل کاربر ذخیره می‌شود و به طور زنده برای پلیس محلی پخش می‌شود و همچنین برای سه شماره تماس اضطراری که فرد تعیین می‌کند، ارسال خواهند شد.

همچنین می‌توان این ویدئو را به عنوان مدرک در دادگاه ارائه کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (8 رای)
سیتنا 5
2021-08-29 09:53

افزودن دیدگاه جدید