کد مطلب: 

260582

رتبه اول شیائومی در تولید گوشی همراه 5G در جهان

شرکت چینی شیائومی با فروش ۲۴ میلیون گوشی هوشمند توانست بالاتر از سایر رقبا رتبه نخست تولید گوشی 5G در جهان را به دست بیاورد.
رتبه اول شیائومی در تولید گوشی همراه 5G در جهان

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از granthshala، نوشت: بر اساس گزارش منتشر شده Strategy Analytics؛ شرکت شیائومی به برترین برند حوزه تلفن هوشمند 5G جهان تبدیل شده است. سهم برند شیائومی در بازار گوشی‌های هوشمند در سه ماهه دوم سال جاری بالاترین میزان و ۲۵.۷ درصد رسیده است. در طول این مدت، این شرکت چینی حدود ۲۴ میلیون تلفن هوشمند مجهز به فناوری 5G به بازار عرضه کرده که شامل گوشی‌های هوشمند برند Mi و Redmi نیز است.

شرکت Vivo با کسب ۱۸.۵ درصد از سهام بازار پس از شیائومی در جایگاه دوم قرار دارد، در حالی که اوپو با ۱۷.۹ درصد موفق به کسب رتبه سوم شده است. همچنین شرکت سامسونگ با افت عجیبی رو به رو شده و با ۱۶.۷ درصد سهم بازار در رتبه چهارم و Realme با ۵.۹ درصد در رتبه پنجم قرار گرفته اند.

  • شیائومی - ۲۵.۷ درصد
  • ویوو - ۱۸.۵ درصد
  • اوپو - ۱۷.۹ درصد
  • سامسونگ - ۱۶.۷ درصد
  • ریلمی - ۵.۹ درصد

با توجه به آمارها، شرکت شیائومی تعداد زیادی تلفن هوشمند 5G را با قیمت مقرون به صرفه روانه بازار کرده و سامسونگ در این زمان در بازار گوشی‌های هوشمند 5G مشغول بود و در چند ماه اخیر ۷۷ میلیون تلفن هوشمند 5G به سراسر جهان ارسال کرده است. شایان ذکر است که سامسونگ اولین گوشی هوشمند 5G جهان را در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه کرد.

بر اساس گزارشات اخیر، برند چینی Vivo پیشروترین مارک تلفن هوشمند 5G در منطقه آسیا و اقیانوسیه بود و سهم بازار آن حدود ۲۰ درصد بوده است. در حالی که سهم بازار شیائومی ۱۹.۳ درصد بوده، به این معنا که شیائومی در خارج از کشور‌های آسیایی عملکرد خوبی داشته است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-08-28 11:48

افزودن دیدگاه جدید