کد مطلب: 

260568

دولت و بخش خصوصی آمریکا برای نگارش خط مشی‌های امنیت سایبری همکاری می‌کنند

دولت آمریکا اعلام کرد که با شرکت‌های بزرگ فناوری و نیز مؤسسات مالی همکاری می‌کند تا خط مشی‌های تازه ای برای ارتقای امنیت دنیای فناوری اختراع شود.
دولت و بخش خصوصی آمریکا برای نگارش خط مشی‌های امنیت سایبری همکاری می‌کنند

به گزارش سیتنا، مهر به نقل از یاهونیوز، نوشت: جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه با تعدادی از مدیران ارشد شرکت‌های فناوری و دیگر بخش‌های این کشور دیدار کرد و طرفین در مورد نحوه همکاری دولت و بخش خصوصی برای غلبه بر چالش امنیت سایبری گفتگو کردند.

در این جلسه تعدادی از اعضای کابینه بایدن نیز حضور داشتند و شرکت‌های فناوری، مالی و مؤسسات ارائه دهنده خدمات زیرساختی و کلان در آمریکا متعهد شدند که فعالیت‌های بیشتری برای مقابله با تهدید فزاینده حملات سایبری در قبال اقتصاد آمریکا انجام دهند.

بایدن در بخشی از این جلسه خطاب به حضار گفته است: دولت فدرال نمی‌تواند خود به تنهایی بر این چالش غلبه کند و شما از قدرت، ظرفیت و مسئولیت لازم برای این کار برخوردارید و من باور دارم که می‌توانید امنیت سایبری آمریکا را افزایش دهید.

کاخ سفید بعد از برگزاری این نشست مشترک اعلام کرد مؤسسه ملی استاندارد و فناوری آمریکا با شرکت کنندگان در این نشست همکاری خواهد کرد تا خط مشی‌های جدیدی برای ایمن سازی حوزه فناوری و ارزیابی امنیت آن و از جمله میزان امنیت نرم افزارهای منبع باز تدوین شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (8 رای)
سیتنا 5
2021-08-28 10:07

افزودن دیدگاه جدید