کد مطلب: 

260482

تحقیقات جدید سازمان جهانی بهداشت از روند ابتلا به کرونا در جهان

سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد: به نظر می رسد تعداد موارد جدید ابتلا به کووید-۱۹ گزارش شده در سطح جهان پس از حدود دو ماه سیر صعودی اکنون بدون تغییر مانده و به وضعیت پایدار رسیده است.
تحقیقات جدید سازمان جهانی بهداشت از روند ابتلا به کرونا در جهان

به گزارش سیتنا، ایسنا به نقل از شبکه خبری سی ان ان، نوشت: در گزارش سازمان جهانی بهداشت آمده است: موارد جهانی ابتلا به بیماری کووید-۱۹ پس از دو ماه روند افزایشی هم اکنون به وضعیت پایدار رسیده است.

این سازمان در گزارش خود اعلام کرد: هفته گذشته بیش از ۴.۵ میلیون مورد جدید ابتلا و ۶۸ هزار مورد جدید فوتی در جهان ثبت شده است که نسبت به شناسایی بیش از ۴.۴ میلیون مورد جدید ابتلا و ۶۶ هزار مورد فوتی گزارش، در هفته قبل آن، افزایش اندکی داشته است.

بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت، اکنون تعداد موارد جدید ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در جهان پس از روند افزایشی از اواسط ماه ژوئن به وضعیت پایداری رسیده است.

طبق اعلام این سازمان، جهان پیش از این نیز شاهد افزایش سطح موارد ابتلا بوده است اما شیوع بیماری ناشی از گسترش سویه دلتا موجب شد موارد ابتلا به کووید-۱۹ طی دو ماه گذشته در بسیاری از کشورها افزایش قابل توجهی یابد.

بر اساس این گزارش، در این گزارش آمده است: هفته گذشته ایالات متحده بالاترین آمار هفتگی مبتلایان را در مقایسه با آمارهای قبلی خود داشته که نسبت به هفته قبل از آن، افزایش ۱۵ درصدی یافته و پس از آن کشورهای ایران، هند، انگلیس و برزیل در این بازه زمانی جای گرفته اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (6 رای)
سیتنا 5
2021-08-25 13:02

افزودن دیدگاه جدید