کد مطلب: 

260316

افتتاح فروشگاه جدید Apple Dadeland در میامی

اپل آخرین فروشگاه خرده فروشی خود را در ایالات متحده افتتاح کرد. مرکز خرید میامی به مکانی جدید در فضای باز منتقل شد تا زیبایی معماری آن را بهتر نشان دهد. شروع فعالیت Apple Dadeland در ماه اوت رسمی شد و اپل برنامه‌های خود را برای انتقال به فضای جدید در Dadeland Mall اعلام کرد.
افتتاح فروشگاه جدید Apple Dadeland در میامی

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از appleinsider، نوشت: جدید‌ترین مرکز خرید شرکت اپل در شهر میامی افتتاح شد و علاقه مندان می‌توانند با رعایت نکات ایمنی از آن بازدید و محصولات هوشمند اپل را خریداری کنند.

مشخصات Apple Dadeland

به گزارش ۹to۵Mac، فروشگاه اپل دارای ورودی‌های مناسب و نمای بیرونی آن دارای وسایل مدرن است و مانند سایر مکان‌های خرده فروشی اپل، فروشگاه Dadeland نیز دارای نمای تمام شیشه‌ای است که با دیوار‌های سنگ آهک احاطه شده و با سقفی از تخته‌های چوبی پوشانده شده است تا طراحی مرکز خرید را تکمیل کند، در حالی که تیر‌های فلزی در پیاده رو قرار گرفته اند تا از نمای شیشه‌ای محافظت کنند.

در داخل، صندلی‌های چرمی دایره ای شکلی قرار دارد که در داخل آن ها درخت کاشته شده و نیمکت‌های چوبی با روکش چرم فضای کافی برای نشستن را ارائه می‌دهند، میز‌های معمولی نمایش محصولات اپل در جلوی فروشگاه قرار گرفته و یک صفحه نمایش غول پیکر نیز در فضای داخلی تعبیه شده است.

افتتاح فروشگاه جدید Apple Dadeland در میامی

این مکان بدون محدودیت زمانی برای بازدیدکنندگان باز است، در ضمن استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای کارکنان فروشگاه و مشتریان جهت کاهش شیوع COVID-۱۹ الزامی است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (6 رای)
سیتنا 5
2021-08-21 16:19

افزودن دیدگاه جدید