کد مطلب: 

260126

۴۰ درصد سازمان‌های بزرگ فاقد مسئولی برای مدیریت داده‌های خود هستند

نتایج یک بررسی جدید بر روی ۴۵۱ سازمان و مؤسسه بزرگ در سراسر جهان نشان‌دهنده آن است که ۴۰ درصد از آنها مسئولی برای مدیریت داده‌های خود ندارند.
۴۰ درصد سازمان‌های بزرگ فاقد مسئولی برای مدیریت داده‌های خود هستند

به گزارش سیتنا، مهر به نقل از زد دی نت، نوشت: تحقیقات مشترک ایمیوتا و اس اند پی گلوبال مارکت حاکی است سازمان‌های بزرگ در جهان در زمینه مدیریت داده‌های حرفه‌ای خود و مشتریانشان با چالش‌های جدی مواجه هستند. این تحقیق با همکاری ۵۲۵ متخصص امور داده در این سازمان‌ها و در کشورهای آمریکا، کانادا، انگلیس، آلمان و فرانسه انجام شده است. تمامی این متخصصان در سازمان‌هایی با بیش از هزار کارمند فعالیت می‌کنند.

۵۵ درصد از پاسخ دهندگان گفته‌اند که داده‌هایی که در این سازمان‌ها برای تحلیل در دسترس قرار می‌گیرند کهنه و قدیمی است و امکان استفاده عملیاتی ندارند. ۸۴ درصد هم گفته‌اند پیش بینی می‌کنند، مسائل مرتبط با حریم شخصی و دغدغه‌های امنیتی موجب می‌شود تا دسترسی به داده‌ها در سازمان‌ها ظرف ۲۴ ماه آینده محدود شود.

۴۰ درصد از پاسخ دهندگان می‌گویند برای رسیدگی به داده‌ها و مدیریت آنها با مشکلاتی همچون کمبود نیروی انسانی ماهر مواجه هستند و ۳۰ درصد هم مشکلات مربوط به اتوماسیون اداری و خودکارسازی فرآیندها را عامل مشکل مذکور دانسته‌اند.

۹۰ درصد پرسش شوندگان هم بر این باور بوده‌اند که کیفیت داده‌ها و وجود اعتماد متقابل در مقایسه با حجم و کمیت داده‌ها اهمیت بیشتری دارد. همچنین در ۶۰ درصد از این سازمان‌ها فردی مدیریت امور مربوط به داده‌ها را بر عهده داشته و در ۴۰ درصد از آنها چنین مسئولی وجود نداشته است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (8 رای)
سیتنا 5
2021-08-14 11:36

افزودن دیدگاه جدید