کد مطلب: 

259918

در گوشی جدید Galaxy A52s لنز تله تعبیه نمی‌شود

شایعاتی منتشر شده که اعلام می کند شرکت سامسونگ قصد تغییرات زیادی در نسخه s گوشی Galaxy A52 را ندارد و احتمالا این سری شامل لنز تله فوتو نیست.
در گوشی جدید Galaxy A52s لنز تله تعبیه نمی‌شود

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جی اس ام آرنا، نوشت: شرکت سامسونگ تلفن هوشمند جدیدی را در دست معرفی دارد که شایعه‌های بسیاری نیز درباره آن در اینترنت پخش شده است. این تلفن جدید Galaxy A52s 5G نام دارد. این گوشی به فناوری جدید 5G نیز مجهز شده است و باتری قدرتمندی هم دارد.

گوشی جدید سامسونگ تراشه قوی‌تری دارد

شرکت سامسونگ در تلفن Galaxy A52s 5G از یک تراشه قوی‌تر اسنپدراگون 778G در این گوشی هوشمند استفاده کرده است. این تراشه نسبت به Snapdragon 750G که در گوشی‌های A52 5G و 720G استفاده شد یک یک مدل بالاتر و بهتر است. با وجود امیدواری به تغییرات بیشتر، این ممکن است تنها ارتقا در نسخه s این گوشی جدید باشد.

منابعی که اطلاعات تلفن‌های جدید را فاش می‌کنند اعلام کردند گوشی A52s دارای لنز چهارگانه با لنز‌های ۶۴ + ۱۲ + ۵ + ۵ مگاپیکسل است که در این موضوع به مدل‌های دیگر شباهت دارد. پیش از این، صحبت‌هایی درباره اینکه نسخه s از یک دوربین مشابه Galaxy A72 استفاده می‌کند، وجود داشت که این دوربین دارای یک لنز تله 3x است. اما به نظر می‌رسد این اتفاق نمی‌افتد. همچنین هیچ ارتقاء دیگری در این تلفن وجود ندارد.

در گوشی جدید Galaxy A52s لنز تله تعبیه نمی‌شود

گفته می‌شود دوربین سلفی با لنز ۳۲ مگاپیکسل ثابت در گلکسی A52s خواهد ماند. ظرفیت باتری نیز تغییر نمی‌کند و در ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت باقی می‌ماند. به طور خلاصه، گوشی جدید یک Galaxy A52 5G است که فقط تراشه آن تعویض شده و ارتقا یافته است.

قیمت شایعه شده Samsung Galaxy A52s 5G با ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی ۴۵۰ یورو (۵۳۵ دلار یا ۳۹ هزار و ۵۰۰ روپیه) است. در حال حاضر این قیمت گوشی A52 5G در اروپا است که ممکن است تغییر کرده یا کمتر و بیشتر شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (5 رای)
سیتنا 5
2021-08-07 12:26

افزودن دیدگاه جدید