کد مطلب: 

259719

رونمایی سامسونگ از مانیتور ۴۹ اینچی

سامسونگ از 29 ژوئیه با پرداخت 2500 دلار، پیش خرید نمایشگر جدید خود به اسم ادیسه نئو G9 را آغاز کرده است. براساس گزارش‌ها، علاقه مندان به کامپیوتر، با پرداخت هزینه کمتر می‌توانند مانیتورهای بهتری بخرند.
رونمایی سامسونگ از مانیتور ۴۹ اینچی خود

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از انگجت، نوشت: شرکت سامسونگ فروش مانیتور کوچک جدید خود به سایز ۴۹ اینچ را از ۲۹ ژوئن آغاز کرده است.

با ویژگی‌های کامپیوتر mini-LED آشنا شوید

شرکت سامسونگ ادعا می‌کند که مانیتور  مینیLED نسبت کنتراست بالاتری را در مقایسه با یک  مانیتور LCD فراهم کرده که میزان سیاهی آن 0.0004 نیتس است. این قابلیت باعث می‌شود روشنایی مانیتور جدید دوهزار نیتس افزایش یافته و در مقایسه با مانیتورهای دیگر پرنورتر باشد و همین امر منجر به شفافیت بیشتر تصاویر (HDR) خواهد شد. گفته شده قابلیت دیگر این مانیتور تنظیم جلوه‌های نوری است که به فلاش نیز کمک می کند. گزارش‌ها حاکی از آن است که این مانیتور دارای یک اتصال HDMI ports است و می‌تواند از یک فلش مموری (USB) استفاده کند.

رونمایی سامسونگ از مانیتور ۴۹ اینچی

بر اساس گزارش‌ها، شرکت سامسونگ مانیتور جدید خود را برای افراد محدودی ارائه داده است. این مانیتور برای گیمرهای توانا قابلیت ارائه بالاترین سطح از امکان تجربه واقعیت مجازی بدون عینک را فراهم کرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2021-08-01 09:44

افزودن دیدگاه جدید