کد مطلب: 

259685

فیس بوک و اپل برای همگام سازی Oculus VR و Apple Health همکاری می‌کنند

طبق گزارشات جدید، فیس بوک روی یک قابلیت برای همگام سازی داده‌ها بین Oculus VR و برنامه Health Apple مشغول کار است.
فیس بوک و اپل برای همگام سازی Oculus VR و Apple Health همکاری می‌کنند

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فون آرنا، نوشت: به نظر می‌رسد فیس بوک در تلاش است تا پلتفرم هدست Oculus VR خود را بهبود بخشد و اکنون سایت ۹to۵Mac گزارش داده است که می‌تواند داده‌های خود را با برنامه Apple Health همگام سازی کند. برنامه Health یک برنامه داخلی مهم است که داده‌های تمرینی و سلامتی را برای کاربران آیفون و اپل واچ مدیریت می‌کند.

گزارش شده است که کاربران Oculus می توانند کالری سوخته و سایر داده ها را با برنامه Apple Health همگام سازی کنند.

همکاری متقابل شرکت های فیس بوک و اپل

بلومبرگ و استیو موزر (توسعه دهنده) هر دو تأیید کرده اند که فیس بوک احتمالاً در حال کار بر روی این ادغام است. کد کشف شده نشان می‌دهد که کاربران Oculus می‌توانند تعداد کالری سوزانده شده در طول تمرین و همچنین احتمالاً سایر معیار‌های تمرین را همگام سازی کنند.

کد پنهان در برنامه Oculus نشان می‌دهد که امکان مشاهده داده‌های تمرین Oculus، که قبلاً در برنامه Health ذخیره شده بود، روی هدست Oculus VR نیز امکان پذیر است.

فیس بوک و اپل برای همگام سازی Oculus VR و Apple Health همکاری می‌کنند

با این حال، در حال حاضر مشخص نیست که این ویژگی همگام سازی از کجا در دسترس خواهد بود. نکته جالب اینجاست که فیس بوک در حال کار روی ادغام بهتر خدمات خود با سیستم عامل‌های اپل است. به خاطر داشته باشید که این امر می‌تواند با دریافت داده از برنامه Health نیز مرتبط باشد، زیرا چنین همگام سازی به Oculus اجازه می‌دهد تا داده‌های ذخیره شده در برنامه Health را بخواند.

از طرف دیگر، شایعه شده است که شرکت اپل روی هدفون AR / VR خود کار می‌کند. طبق شایعات، این دستگاه دارای دو نمایشگر ۸K و سنسور‌های پیشرفته خواهد بود و قیمت آن می‌تواند تا ۳۰۰۰ دلار نیز برسد. با این حال، اطلاعات دقیقی از تاریخ انتشار آن وجود ندارد.

مینگ-چی کو، تحلیلگر معتبر بازار تلفن همراه و مخصوصا محصولات اپل، پیش از این اظهار داشت که هدست AR / VR اپل در سال ۲۰۲۲ معرفی می‌شود، اما انتظار می‌رود عینک AR اپل قبل از ۲۰۲۵ در دسترس قرار نگیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2021-07-31 11:01

افزودن دیدگاه جدید