کد مطلب: 

259595

مشخصات موبایل‌های تاشوی سامسونگ لو رفت

به تازگی قابلیت‌های دو موبایل تاشوی آینده سامسونگ به نام‌های گلکسی زد فلیپ سه و گلکسی زد فولد سه لو رفته است.
ویژگی موبایل های تاشو سامسونگ لو رفت

به گزارش سیتنا، مهر به نقل از ورج، نوشت: سامسونگ احتمالاً در ۱۱ آگوست از موبایل‌های تاشو «گلکسی زد فلیپ سه» و «گلکسی زد فولد سه» رونمایی کند. در همین راستا وب سایت Winfuture.de رندرهای باکیفیت و رسمی از موبایل «گلکسی زد فلیپ سه» را منتشر کرد.

از سوی دیگر ایوان بلاس، افشاگر اطلاعات موبایل‌ها نیز برخی ویژگی‌های کلیدی از موبایل‌های زد فلیپ سه و زد فولد سه را به اشتراک گذاشت.

به گفته بلاس موبایل «گلکسی فلیپ سه» نمایشگر ۶.۷ اینچی با دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی خواهد داشت. در پشت دستگاه نیز دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و یک نمایشگر کوچک ۱.۹ اینچی نصب می‌شود.

موبایل گلکسی زد فولد سه مجهز به یک نمایشگر داخلی ۷.۶ اینچی و نمایشگر خارجی ۶.۲ اینچی، سه دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی خارج دستگاه و دوربین سلفی اصلی چهار مگاپیکسلی خواهد بود. علاو بر آن این دستگاه با دو قلم S-Pen (نسخه‌های پرو و فولد) همخوانی دارد.

مشخصات موبایل‌های تاشوی سامسونگ لو رفت

هر دو این دستگاه‌ها گواهینامه IPX۸ دارند و در صورت فرو رفتن در عمق بیش از یک متر خسارتی نمی‌بینند.

به نوشته گیزموچاینا در کنار این موارد گلکسی زد فلیپ سه در رنگ‌های بنفش، بژ، خاکستری، صورتی، آبی تیره، سفید و سیاه عرضه می‌شود.

گلکسی زد فلیپ سه احتمالاً مجهز به تراشه اسنپ دراگون ۸۸۸، ۸ گیگابایت RAM و یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع ۱۵ واتی خواهد بود. موبایل مذکور با قیمت پایه ۱۲۰۰ یورو در اروپا عرضه خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2021-07-28 09:13

افزودن دیدگاه جدید