کد مطلب: 

259499

قابلیت شارژ سریع در گوشی‌های تاشو Galaxy سامسونگ

اطلاعات لو رفته جدید حاکی از آن است که شرکت سامسونگ در تلفن تاشوی جدید خود از فناوری شارژ سریع بالاتر از ۱۵ وات استفاده خواهد کرد.
قابلیت شارژ سریع در گوشی‌های تاشو Galaxy سامسونگ

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العربیه، نوشت: شارژ سریع برای تلفن‌های هوشمند یکی از مهمترین و برجسته‌ترین ویژگی‌های مورد علاقه کاربران است که رقابت زیادی را بین تولیدکنندگان برای توجه بیشتر به توسعه آن ایجاد می‌کند. کاربران تلفن‌های هوشمند همواره به دنبال گوشی‌هایی می‌گردند که به فناوری شارژ سریع مجهز هستند.

حساب Ice Universe که به افشای اخبار مربوط به مسائل فن آوری در بین فعالان این حوزه معروف است، اعلام کرد که سامسونگ این ویژگی را کنار گذاشته و با سرعت شارژ کمتر از ۲۵ وات تلفن‌های خود را به بازار عرضه می‌کند. وی همچنین از طریق حساب کاربری خود با انتشار توئیتی اضافه کرد که تلفن هوشمند تاشو Galaxy Z Flip 3 آینده از سرعت شارژ بیش از ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند که برای کاربران سامسونگ که منتظر رونمایی این تلفن هستند، تعجب آور است.

وی با انتشار پستی کنایه آمیز گفت: "سری جدید گوشی‌های آیفون ۱۳ از یک شارژر سریع ۲۵ وات استفاده می‌کند و سامسونگ همچنان در حال راه اندازی Z Flip 3 با شارژر ۱۵ وات است. "
این دستگاه جدید سامسونگ قرار است در تاریخ ۱۱ آگوست رونمایی شود، در حالی که گزارش‌ها حاکی از آن است که این شرکت بهترین فناوری رتبه بندی IP را در این تلفن قرار خواهد داد. شرکت سامسونگ همچنین با تولید نازک‌تر، جمع و جورتر و با دوام‌تر، طراحی محدوده بعدی تلفن‌های هوشمند تاشو خود را بهبود بخشیده است.
همچنین دو تلفن هوشمند تاشو Galaxy Z Flip 3 و Galaxy Z Fold 3 از محافظ صفحه UTG که شیشه‌ای بسیار نازک است و هنگام تا شدن فاصله کمتری بین دو قسمت تلفن ایجاد می‌کند، برخوردار هستند.

نشت‌های قبلی حاکی از آن بود که Galaxy Z Fold 3 واقعاً با سرعت شارژ کم ارائه خواهد شد، اما این گزارش ها، چون تاکنون تایید نشده اند، ممکن است صحت نداشته باشند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-07-25 15:41

افزودن دیدگاه جدید