کد مطلب: 

259431

ماجرای فیلم غیراخلاقی رئیس بیمه سلامت آستارا چه بود؟

مدیر اداره بیمه سلامت بندر آستارا که با زن متاهلی در محل کار خلوت شیطانی داشت بازداشت شد. همزمان با این مرد هوسران زن شوهردار نیز دستگیر شد.
ماجرای فیلم برهنه مدیر اداره بیمه سلامت چه بود؟

به گزارش رکنا، رئیس بیمه سلامت آستارا توسط مردم خشمگین و در حالیکه برهنه بود از ساختمان اداری اش بیرون کشیده شد و به شدت کتک خورد. رئیس بیمه سلامت آستارا پس از انتشار فیلم برهنگی اش و عکس های خلوتی اش با زن متاهل در محل کارش بازداشت شد. بعد از این فاجعه رئیس بیمه سلامت آستارا برکنار شد.

قبل از تعطیلات این هفته فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن مردان غیرتی آستارا مدیر فاسدی را که با زنی شوهردار در محل کارش که اداره بیمه سلامت است برهنه بیرون کشیده و در خیابان او را کتک می زنند.

بعد از افشای رابطه مدیر سابق بیمه سلامت آستارا با زن شوهردار این مرد و زن به پلیس معرفی شدند و خبرنگار رکنا در تماس با مقام آگاه قضایی در استان گیلان در جریان بازداشت مدیر بی آبرو و زن شوهردار قرار گرفت.

برکناری رئیس بیمه سلامت و انتصاب جدید 

بر اساس حکمی از سوی دکتر محمدی، مدیرکل بیمه سلامت گیلان، رستم بادپر به سمت سرپرست اداره بیمه سلامت شهرستان بندر آستارا منصوب شد. در متن این حکم آمده است: جناب آقای رستم بادپر، با توجه به حفظ سمت فعلی تا اطلاع ثانوی به عنوان سرپرست اداره بیمه سلامت شهرستان بندر آستارا منصوب می شوید. امید است با استعانت از خداوند بزرگ واستفاده از ظرفیت های شهرستان با هماهنگی مسئولین محترم مربوطه درانجام امور محوله موفق و موید باشید.

دکتر جمشید محمدی، مدیرکل بیمه سلامت گیلان

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4.8 (19 رای)
سیتنا 4
2021-07-23 08:18

افزودن دیدگاه جدید