کد مطلب: 

259378

بیدخام: شرایط عمومی زارعیان پس از بستری شدن در بیمارستان رو به بهبود است

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران گفت: با پیگیری معالجه و طی روند درمان، وضعیت عمومی «داود زارعیان» از اساتید حوزه ارتباطات که به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده، به سطح مطلوبی رسیده است.
بیدخام: شرایط عمومی زارعیان پس از بستری شدن در بیمارستان رو به بهبود است

 «محمدرضا بیدخام» با اشاره به شرایط بهتر و سطح مطلوب‌تر حال عمومی داود زارعیان از اساتید حوزه ارتباطات که طی چند روز گذشته به سبب ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده بود، اظهار داشت: خوشبختانه با طی کردن روند درمان تحت نظر پزشک متخصص و دعای خیر دوستان و مردم، حال وی نسبت به روز گذشته شرایط بهتری دارد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در ادامه روند رسیدگی تخصصی و دارویی تحت نظر پزشک معالج، ‌بدن وی به درمان پاسخ داده و حال عمومی زارعیان نسبت به روز گذشته شرایط بهتر و مطلوب‌تری دارد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران ضمن درخواست از مردم برای دعا و امیدواری برای شفای تمامی بیماران در ایام فرخنده اعیاد قربان و غدیر به ویژه آن دسته از هموطنانی که این روزها به سبب ابتلا به این ویروس در بیمارستان‌های کشور بستری هستند، گفت: امیدوارم مردم ایران اسلامی تمامی بیماران از جمله داود زارعیان را از دعای خیر خود فراموش نکنند.

دواد زارعیان در سال ١٣۴۴ در شهرستان دامغان به دنیا آمد. وی مدرک کارشناسی خود را در سال ۱۳۶۷ در رشته علوم اجتماعی با گرایش علوم ارتباطات، روزنامه نگاری و روابط عمومی از دانشگاه علامه طباطبائی اخذ کرد. سپس در سال ۱۳۷۵ در مقطع کارشناسی‌ارشد رشته علوم ارتباطات و در سال ۱۳۸۱ دکترای علوم ارتباطات خود را از دانشگاه علامه طباطبائی مدارک دانشگاهی خود اخذ کرد.

وی از نخستین مدرسان دانشکده خبر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) بود که در دانشگاه علامه طباطبایی و دیگر دانشکده های علوم ارتباطات تدریس می کرد.

در سوابق علمی و اجرایی او مواردی چون قائم مقام اداره پشتیبانی وزارت سپاه، رئیس اداره انتشارات روابط عمومی وزارت پست و تلگراف و تلفن، مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران و مدیر کل روابط عمومی بانک مسکن به چشم می‌خورد.

وی، تدیس در دانشگاه علامه طباطبایی و سایر مؤسسات آموزش عالی دولتی و آزاد، نگارش کتاب مبانی کلی ارتباطات جمعی (انتشارات کارگزار روابط عمومی، ۱۳۸۲) و ارائه مقاله علمی در سمینارهای تخصصی روابط عمومی، روزنامه نگاری و فناوری اطلاعات را در کارنامه پژوهشی خود دارد.

سیتنا ضمن ابراز خرسندی از روند رو به بهبود شرایط جسمی دکتر زارعیان، از خداوند منان برای ایشان شفای عاجل و کامل را خواستار است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2021-07-21 16:28

افزودن دیدگاه جدید