کد مطلب: 

259323

راه فلیپ کارت از آمازون جدا شد

کمیسیون رقابت هند در دادگاهی خواستار ادامه تحقیق آنتی تراست درباره آمازون و فلیپ کارت شده است. فلیپ کارت از دادگاه خواسته تا شیوه تحقیق آن از آمازون متمایز باشد.
راه فلیپ کارت از آمازون جدا شد

به گزارش سیتنا، مهر به نقل از رویترز، نوشت: کمیسیون رقابت هند تصمیم دارد درباره نقض قوانین آنتی تراست در آمازون و فلیپ کارت تحقیق کند. البته این شرکت‌ها اعلام کرده‌اند هیچ اقدام خلاف قانونی انجام نداده‌اند.

درهمین راستا شرکت فلیپ کارت خواستار آن شده تا شیوه تحقیق آنتی تراست درباره آن با شیوه تحقیق از آمازون متمایز باشد زیرا شواهد علیه دو شرکت بسیار متفاوت است.

به بیان دقیق‌تر، در جدیدترین درخواستی که از سوی فلیپ کارت به دادگاهی در ایالت کارناتاکا ارائه شده، این شرکت ادعا می‌کند کمیسیون رقابت هند و دادگاه شواهد و واقعیات بین پرونده میان دو شرکت را اشتباه گرفته‌اند و به این نکته توجه نکرده‌اند که آنها دو رقیب سرسخت هستند.

این زیرمجموعه وال مارت در هند، ادعا می‌کند کمیسیون رقابت هند قبل از صدور دستور تحقیق آنتی تراست درباره دو شرکت، توافق نامه تجاری آمازون و فروشندگان کالا در پلتفرم این شرکت را بررسی کرده بوده است. حال آنکه این توافقنامه فقط مربوط به آمازون بوده است و شواهد مشابهی درباره فلیپ کارت وجود ندارد.

در درخواست ۴۶ صفحه‌ای فلیپ کارت به دادگاه آمده است: اتهامات و شواهد علیه شرکت که پیش روی کمیسیون رقابت هند قرار دارد، از لحاظ کیفی با شواهد علیه آمازون متمایز هستند. کمیسیون رقابت هند باید شواهد علیه هریک از دو پلتفرم را به طور جداگانه بررسی کند.

پیش بینی می‌شود دادگاه هندی طی چند روز آینده رای خود را صادر کند.

طی سال‌ها قبل فروشگاه‌های فیزیکی ادعا کرده بودند فلیپ کارت و آمازون با ایجاد ساختارهای پیچیده قوانین هند را دور می‌زنند، اما این شرکت‌ها تمام اتهامات را رد کرده بودند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2021-07-19 13:15

افزودن دیدگاه جدید