کد مطلب: 

259307

قتل مرد بلاگر توسط همسر و معشوقه بلاگرش

جوان بلاگر به دست همسرش و یک جوان دیگر که آن هم بلاگر است به قتل رسید.
قتل مرد بلاگر توسط همسر و معشوقه بلاگرش

به گزارش رکنا، چندی قبل مادری نگران پای در دادسرای امور جنایی تهران گذاشت و از ناپدید شدن پسرش که در فضای مجازی یک بلاگر است خبر داد.

مادر نگران در تحقیقات پلیسی به ماموران گفت: از چند روز قبل پسرم که یک بلاگر است ناپدید شد و هرجایی را که احتمال می دادیم سرکشی کردیم و این در حالی است که عروسم ادعا می کند پسرم به کشور امارات مهاجرت کرده است اما هیچ وقت از پسرم درمورد این مهاجرت حرفی نشنیده بودم.

بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس سهرابی برای تحقیقات وارد عمل شدند و کارآگاهان در گام نخست به سراغ خانم بلاگر معروف رفته و وی را هدف تحقیق قرار دادند.

زن جوان درتحقیقات ابتدایی خود را بیگناه می دانست اما وقتی در تناقض گویی هایش گرفتار شد به ناچار لب به سخن باز کرد و به قتل شوهرش اعتراف کرد.

زن جوان به ماموران گفت: مدتی بود با همسرم که او نیز یک بلاگر است دچار اختلاف شدم و چندی قبل در فضای مجازی اینستاگرام با پسر جوانی که او نیز یک بلاگر است آشنا شدم و در مورد اختلافاتم با او صحبت کردم و تصمیم بر آن شد که مشکل ما را حل کند.

وی افزود: پسر جوان ابتدا با همسرم طرح دوستی ریخت و چون هر دو بلاگر بودند پای پسر جوان به خانه مان باز شد و او نیز در فرصتی مناسب دست به قتل شوهرم زد و سپس جسدش را داخل خودرویش گذاشته و به منطقه پرند بردیم و جسد شوهرم را در آنجا آتش زد.

همین کافی بود تا تیمی از کارآگاهان به دستور بازپرس سهرابی برای دستگیری پسر جوان وارد عمل شوند و در این مرحله پسر جوان را بازداشت شد و در ماجرای قتل بلاگر جوان ادعای عجیبی را پیش روی ماموران گذاشت.

پسر جوان در اعترافاتش گفت: چندی قبل از اختلاف زوج بلاگر اطلاع پیدا کردم و با پیشنهاد زن جوان برای حل مشکلاتشان تصمیم گرفتم به خانه آنها بروم.

وی افزود: روز حادثه برای صحبت به خانه زوج بلاگر رفتم اما وقتی وارد خانه شدم با جسد مرد بلاگر روبرو شدم و فهمیدم زن جوان شوهرش را با قرص به قتل رسانده و در ادامه جسد را داخل خودرو گذاشته و با هم به منطقه پرند بردیم و برای اینکه ردی از مردجوان نماند جسد را آتش زدیم.

کارآگاهان با اطلاعات به دست آمد به محل آتش افروزی جسد رفته و موفق به کشف جسد مرد جوان شدند.

بنا بر این گزارش، زن و پسر جوان که هر دو بلاگر هستند در ماجرای قتل در بازداشت اداره پلیس آگاهی تهران قرار دارند و تحقیقات در خصوص چگونگی این قتل و افشای راز جنایت در اداره 10 پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2021-07-19 07:42

افزودن دیدگاه جدید