کد مطلب: 

259247

برنامه بررسی دقت نظرات در آمازون از فروشگاه اپل حذف شد

اپل اپلیکیشن فیک اسپات را از اپ استور خود حذف کرده است. این اپلیکیشن در اصل برای شناسایی نظرات دروغین و جعلی در آمازون عرضه شده، اما آمازون مدعی است برنامه یادشده حاوی اطلاعات غلط و گمراه کننده‌ای بوده و دارای برخی خطرات امنیتی نیز بوده است.
برنامه بررسی دقت نظرات در آمازون از فروشگاه اپل حذف شد

به گزارش سیتنا، مهر به نقل از سی ان بی سی، نوشت: به دنبال درخواست شرکت آمازون، یک برنامه بررسی کننده دقت نظرات در مورد کالاهای عرضه شده توسط این شرکت از فروشگاه آنلاین شرکت اپل حذف شد.

اپل به طور مستقل دلیلی برای حذف اپلیکیشن مذکور ارائه نکرده است. سعود خلیفه مدیرعامل فیک اسپات ادعاهای آمازون در مورد مشکلات و خطرات برنامه فیک اسپات را رد کرده و افزوده که قبل از حذف برنامه مذکور از اپ استور اپل هیچ هشدار یا پیامی دریافت نکرده است.

برنامه فیک اسپات در میان کاربران آمازون محبوبیت زیادی داشت و با تجزیه و تحلیل نقدهای منتشرشده در سایت آمازون به میزان اعتبار آنها از ای تا اف نمره می‌داد. در نهایت این اپلیکیشن خود نیز با توجه به مجموعه نظرات کاربران برای خرید هر کالا توصیه‌هایی را به کاربران ارائه می‌کرد.

آمازون مدعی است که این برنامه اطلاعات گمراه کننده‌ای را در مورد محصولات مختلف و فروشندگان آنها ارائه می‌کند و به منافع فروشندگان، صاحبان کسب و کارها و غیره آسیب می‌زند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 5
2021-07-17 13:31

افزودن دیدگاه جدید