کد مطلب: 

259246

تهدید سامسونگ علیه افشاکنندگان محصولاتش

در ماه ژوئن ۲۰۲۱، اپل افرادی که مشخصات کالاهایش را فاش می‌کنند، تهدید کرده است. طی گزارشی مشخص شد که سامسونگ هم مانند اپل اقداماتی علیه افرادی اتخاذ کرده که محصولات جدید شرکت را فاش می کنند و با اخطار‌هایی ادعای حق نسخه برداری، لیکر‌ها را نیز هدف قرار داده است.
تهدید سامسونگ علیه افشاکنندگان محصولاتش

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ مانند اپل با اعتراض به حق کپی رایت، افشا کنندگان مشخصات محصولاتش را مورد هدف قرار داد.

طبق گزارش AndroidAuthority، این حرکت از غول فناوری کره جنوبی برای اولین بار در Reddit مورد توجه قرار گرفت.

ظاهراً، این شرکت اعتصابات مربوط به ادعای کپی رایت را برای برداشتن تصاویر و فیلم‌ها از خبرهای ارائه شده توسط MaxAbor AllAboutSamsung آغاز کرده است. به همین ترتیب، ایوان بلاس دیگر افشاگر معروف نیز پیشنهاد کرده است که وی پست‌های مربوط به سامسونگ را حذف می‌کند.

این سایت همچنین اظهار داشت که نام تجاری به دنبال فاش کننده اصلی است و هیچ رسانه و پورتال دیگری که گزارش این خبرها را منتشر می‌کند، وجود ندارد. حتی شیائومی نیز اخیراً به دنبال افشاگر چند وقت اخیر است. برای کسانی که غافل هستند، افشاگری از نظر فنی نقض محرمانه بودن شرکت است؛ بنابراین جابجایی غول‌های بزرگ فناوری در لیکرز جای تعجب ندارد.

این در حالی است که شرکت سامسونگ دارای حق چاپ بوده و تصاویر مختلفی را که انتشار می‌دهد با نام شرکت خود به ثبت می‌رساند. خبرها معمولاً به سرعت گسترش می‌یابند و به سرعت دست به دست می‌شوند. اما افشا کنندگان خیلی راحت می‌توانند تصاویر را به نام خود بزنند. گفتنی است،  افشاگری‌ها شامل افشای مبتنی بر متن نیستند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 5
2021-07-17 13:22

افزودن دیدگاه جدید