کد مطلب: 

259113

جزئیات نوکیا C30 با دوربین دوگانه لو رفت

اطلاعات جدیدی از گوشی ارزان قیمت شرکت نوکیا به تازگی منتشر شده که خبر از وجود یک باتری قدرتمند در این گوشی می‌دهد. انتظار می‌رود گوشی C30 یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی داشته باشد.
جزئیات گوشی جدید نوکیا C30 با دوربین دوگانه لو رفت

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فون آرنا، نوشت: در حال حاضر سه گوشی از سری C نوکیا در ماه گذشته رونمایی شده است. با این وجود هنوز کارشناسان منتظر معرفی گوشی جدید این شرکت هستند و مشخصات کامل به همراه جزئیات به دنبال صدور گواهینامه FCC رسمی تلفن به تازگی در اینترنت منتشر شد. نوکیا C10، C20 و C20 Plus همه در ژوئن ۲۰۲۱ به عنوان تلفن‌های بسیار مقرون به صرفه، بدون حاشیه و کاربر پسند به بازار عرضه شدند. انتظار می‌رود جانشین آن‌ها که نوکیا C30 است هم در اواخر ماه آگوست به بازار تلفن همراه عرضه شود.

مشخصات بیشتر نوکیا C30 

اندازه صفحه نمایش این گوشی خیلی کوچک‌تر از مدل قبلی خواهد بود و به ۶.۸۲ اینچ می‌رسد. در پنل پشتی یک دوربین دوتایی قرار دارد که یکی از دوربین‌ها اصلی و ۱۳ مگاپیکسل است و هنوز جزئیات دوربین دوم مشخص نشده، دوربین سلفی در قسمت جلوی تلفن نیز هشت مگاپیکسل گزارش شده است. این یک پیشرفت بسیار بزرگ نسبت به دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی در C20 است.

جزئیات نوکیا C30 با دوربین دوگانه لو رفت

پیشرفت چشمگیر این گوشی را می‌توان در باتری قدرتمندی که دارد خلاصه کرد. انتظار می‌رود گوشی C30 یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی داشته باشد. این میزان تقریبا دو برابر باتری آیفون ۱۲ است و در نوکیا C30، می‌تواند با یکبار شارژ چندین روز کار کند. این گوشی به دو گیگابایت رم مجهز است و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد. انتظار می‌رود این گوشی به اندروید ۱۱ نیز مجهز باشد.

نوکیا C30 از فناوری 5G پشتیبانی نمی‌کند اما از 4G LTE، بلوتوث ۴.۲، Wi-Fi، GPS پشتیبانی می‌کند و همچنین می‌تواند با دو سیم کارتک کار کند. شیار کارت SD امکان افزایش فضای ذخیره سازی تا ۲۵۶ گیگابایت را می‌دهد. یک جک صوتی ۳.۵ میلی متری وجود دارد و از طریق یک درگاه میکرو USB کلاسیک شارژ می‌شود. این گوشی از نظر اندازه، در حدود ۶.۷ اینچ و وزن تقریبی آن ۱۹۱ گرم خواهد بود.

نوکیا احتمالاً مشخصات C30 را طی هفته‌های آینده به طور رسمی اعلام خواهد کرد، زیرا این دستگاه قبلاً با موفقیت از FCC رد شده است. این گوشی مطمئناً ابتدا در چین و هند و شاید اروپا (مانند C20 Plus) به بازار عرضه می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2021-07-13 12:40

افزودن دیدگاه جدید