کد مطلب: 

259069

آی مک با نمایشگری بزرگتر در راه است

اپل تصمیم دارد دستگاه آی پد مینی را با چند تغییر جدید بهینه سازی کند. مهمترین تغییرات احتمالاً مربوط به لبه‌های دستگاه و حذف کلید خانه است.
آی مک با نمایشگر بزرگتر در راه بازار است

به گزارش سیتنا، مهر به نقل از اپل اینسایدر، نوشت: طبق گزارشی جدید یک آی پد مینی با طراحی جدید در پاییز ۲۰۲۱ میلادی به بازار عرضه می‌شود. علاوه بر آن شرکت اپل یک رایانه iMac ۲۴ اینچی را نیز عرضه خواهد کرد.

طبق گزارش‌ها اپل تصمیم دارد نسخه جدیدی از آی پد مینی همراه رایانه آی مک با نمایشگر بزرگتر را رونمایی کند. قبلاً گزارش‌هایی مبنی بر عرضه نسل ششم آی پد مینی تا قبل از پایان سال ارائه شده بود، اما اکنون به نظر می‌رسد این دستگاه زودتر عرضه می‌شود.

مارک گورکن خبرنگار نشریه بلومبرگ در گزارش خود ادعا می‌کند آی پد مینی شش شامل بزرگترین تغییرات در طراحی این دستگاه طی نه سال اخیر است. احتمالاً تغییراتی که در این دستگاه انجام می‌شود مشابه دگرگونی‌هایی در آی پد ایر باشد.

در آی پد مینی جدید به جای پورت لایتنینگ از یو اس بی سی استفاده می‌شود و بلندگوهای آن ارتقا می‌یابد.

اما طبق گزارش گورمن اپل همچنان مشغول توسعه آی مک با نمایشگرهای بزرگ‌تر و مجهز به پردازشگر های تولید خود است. آی مک‌هایی با نمایشگر بزرگ‌تر جایگزین مدل ۲۷ اینچی خواهند. همچنین در این دستگاه به جای تراشه M۱ از M۱X یا M۲ استفاده می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3 (2 رای)
سیتنا 5
2021-07-12 12:55

افزودن دیدگاه جدید