کد مطلب: 

258844

تحقیقات چین پیرامون عملکرد اپلیکیشن تاکسی یاب «دیدی»

رگولاتوری چین از تحقیقات در مورد عملکرد اپلیکیشن تاکسی یاب اینترنتی «دیدی» خبر داده است. این شرکت سهام خود را به ارزش 4.4 میلیارد دلار در بازار سهام نیویورک عرضه کرده بود.
تحقیقات چین پیرامون عملکرد اپلیکیشن تاکسی یاب «دیدی»

به گزارش سیتنا، فارس به نقل از رویترز، نوشت: اداره فضای سایبری چین می گوید تحقیقات خود را در مورد «دیدی» آغاز کرده و فعلا این شرکت حق پذیرش کاربران جدیدی را ندارد تا تحقیقات از آن به پایان برسد.

اعلام این خبر موجب کاهش ده درصدی ارزش سهام شرکت دیدی شد. پیش از این مقامات چینی دستور حذف اپلیکیشن دیدی را از اپ استورهای این کشور صادر کرده بودند. دیدی به جمع آوری غیرقانونی داده های شخصی کاربران خود متهم شده است. در عین حال می توان حدس زد پیوندهای این شرکت با بازارهای سهام در آمریکا موجب برخی نگرانی های امنیتی در مقامات چینی شده باشد.

چین هدف از اقدامات خود را حفاظت از امنیت ملی و منافع عمومی در این کشور اعلام کرده است. انتظار می رود این اقدام برنامه های دیگر شرکت های فناوری چین برای حضور در آمریکا برای جمع آوری سرمایه را تحت تاثیر قرار دهد.

قرار است رویه های دیدی در حوزه امنیت سایبری مورد بررسی قرار بگیرد و فعلا هرگونه ثبت نام کاربران جدید در این اپلیکیشن تعلیق شود. انتظار می رود حذف دیدی از اپ استورهای چینی موجب کاهش تمایل به سرمایه گذاری در آن شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2021-07-06 08:55

افزودن دیدگاه جدید