کد مطلب: 

258815

راه اندازی برچسب‌های مشاغل متعلق به سیاه پوستان در اینستاگرام

اینستاگرام امکان یافتن مشاغل متنوع را در سیستم عامل خود برای مردم سیاه پوست آسان‌تر می‌کند.
راه اندازی برچسب‌های مشاغل متعلق به سیاه پوستان توسط اینستاگرام

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه اجتماعی اینستاگرام با راه اندازی یک قابلیت جدید قصد ساده‌سازی پیدا کردن کار برای سیاه پوستان را دارد. ابتکار جدید غول محبوب رسانه‌های اجتماعی جهان بخشی از سرمایه تیم سهامداران اینستاگرام است که در ایجاد فرصت اقتصادی بیشتر برای مشاغل متعلق به سیاه پوستان تشکیل شده است.

این هفته، غول محبوب رسانه‌های اجتماعی با بیش از ۱ میلیارد کاربر ماهانه، برچسب "متعلق به سیاه" را برای شرکت‌های موجود در برنامه خود راه اندازی کرد. به گفته IG، سال گذشته  حمایت از مشاغل متعلق به سیاهپوستان افزایش چشمگیری وجود داشت. این شرکت در یک پست وبلاگ توضیح داد که، "تابستان گذشته تا پاییز، بیش از ۱.۳ میلیون پست اینستاگرام در حمایت از مشاغل متعلق به سیاه یا به رهبری سیاه وجود داشت؛ و تعداد مشاغل مستقر در ایالات متحده با مشخصات "تحت مالکیت سیاه" یا "به رهبری سیاه" بیش از ۵۰ درصد افزایش یافت.

برچسب "Black"؛ راه سریع پیدا کردن شغل در اینستاگرام

علاوه بر اینکه کاربران IG در ایالات متحده می‌توانند بیشتر مشاغل متعلق به سیاه پوستان را با برچسب "Black" متعلق به خود بیابند، و همین طور می‌توانند مجموعه‌های سرپرستی ایجاد شده توسط Shop را در برگه فروشگاه کاوش کنند. اینستاگرام به طور خودکار برچسب مشاغل را نمی‌زند. شرکت‌هایی که واجد شرایط هستند باید پروفایل خود را ویرایش کنند، گزینه Business Diversity Info را انتخاب کرده و تجارت خود را به عنوان مالک سیاه معرفی کنند.

ریچل بروکس، مدیر محصول تیم سهام IG، به گریو توضیح داد که چندین مشاغل فعال سیاه پوست نقش اساسی را در ابتکار جدید شرکت بازی می‌کنند. بروکس گفت: "ما واقعاً مراقب هستیم که اطمینان حاصل کنیم که انواع افرادی را که در فرآیند طراحی و توسعه به آن‌ها خدمت می‌کنیم، لحاظ کنیم.

راه اندازی برچسب‌های مشاغل متعلق به سیاه پوستان در اینستاگرام

 مدیر محصول تیم سهام IG در ادامه افزود: در نهایت این پروژه برای افرادی که در تلاش هستیم آن‌ها را توانمند کنیم، مفید است و آن ها را در پیدا کردن شغل بسیار یاری خواهد کرد. در حالی که برچسب متعلق به Black اولین تلاش IG در اجازه دادن به مشاغل موجود در سایت خود برای شناسایی هویت خود با یک انجمن است، به زودی برچسب‌های اضافی برای گروه‌های دیگر ارائه می‌شود. بروکس گفت: "این قطعاً اولین نوع رسمی در نوع خود است، اما می‌بینیم که مردم تا حدودی از نظر ارگانیک مفاهیمی از این قبیل را برای جوامع مختلف به دست می‌آورند. "

در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا دولت های مختلف جهان درگیر چالش های متفاوتی در طول تاریخ خود شده اند که یکی از آن ها بحران بیکاری است که اقشار مختلف جامعه را تحت تاثیر قرار داده است. این حرکت جالب شبکه اجتماعی اینستاگرام که دنبال کنندگان زیادی نیز دارد به ویژه برای قشر سیاه پوست دنیا که آسیب های زیادی را تحمل می کنند، می تواند یک میانبر باشد تا لااقل آن ها بتوانند سریع تر شغلی را پیدا کرده و مخارج خود را به دست بیاورند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2021-07-05 10:34

افزودن دیدگاه جدید