کد مطلب: 

258591

مایکروسافت برای حل مشکل نصب ویندوز ۱۱ به کاربران کمک می‌کند

شرکت مایکروسافت برنامه PC Health Check خود را برای نشان دادن اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چرا کامپیوتر شما قادر به اجرای ویندوز ۱۱ نیست، به روز کرده است تا به شما کمک کند با برخی از سردرگمی‌های موجود در مورد سازگاری مقابله کنید.
مایکروسافت برای حل مشکل نصب ویندوز ۱۱ به کاربران کمک می‌کند

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورج، نوشت:  اگر برنامه PC Health Check را قبلاً بارگیری کرده اید، برای اجرای مجدد آن باید به طور خودکار به روز شود.

در مورد اینکه ویندوز ۱۱ چه کار می‌کند و چه برنامه‌هایی را اجرا نمی‌کند، کمی سردرگمی وجود داشته است و نسخه قبلی این ابزار لزوماً به پاک کردن هیچ یک از آن‌ها کمک نمی‌کند و به طور عمده به کاربران پیام‌های غیرفعال و بدون جزئیات را نشان می‌دهد. اکنون، حداقل باید سرنخی درمورد اینکه چرا رایانه شما سازگار نیست وجود داشته باشد، باید مشخص شود که این مسئله، مربوط به فضای ذخیره سازی، سازگاری بوت امن یا پردازنده شما است.

همانطور که برخی اشاره کردند، پیام‌هایی که این ابزار می‌دهد در برخی موارد هنوز جزئیات کمی دارند: "پردازنده پشتیبانی نمی‌شود" در واقع یک مورد قابل اجرا نیست، زیرا به شما نمی‌گوید چرا پردازنده شما نمی‌تواند ویندوز ۱۱ را اجرا کند. اگر ترجیح می‌دهید یکی یا دو جزء را در سیستم خود به روز کنید و رایانه شخصی جدید نگیرید، باید تحقیقات بیشتری انجام دهید.

به نظر می‌رسد مایکروسافت هنوز در حال ارسال پیام‌های خود در مورد آنچه که پشتیبانی نمی‌شود، به خصوص هنگام صحبت از پردازنده مرکزی است؛ بنابراین قبل از اینکه بخواهید تصمیمی بگیرید باید منتظر جواب نهایی باشید.

این شرکت قبلا بار‌ها گفته بود که ویندوز ۱۱ بزرگترین و مهم‌ترین بروز رسانی در ویندوز طی دهه‌های اخیر است. این نسخه از ویندوز شباهت‌های بسیار زیادی به سیستم عامل اختصاصی شرکت اپل یعنی MacOS دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-06-28 08:53

افزودن دیدگاه جدید