کد مطلب: 

258396

استخراج رمز ارز در میامی آمریکا توسط برق هسته‌ای!

شهردار میامی که می خواهد شهر خود را به قطب استخراج ارزهای رمزنگاری شده در جهان تبدیل کند، این هفته از شرکت های خارجی استخراج ارز دیجیتال برای ایجاد مراکز داده و فعالیت در این شهر دعوت کرد.
استخراج رمز ارز در میامی آمریکا توسط برق هسته‌ای!

به گزارش سیتنا، تسنیم به نقل از راشاتودی، نوشت: فرانسیس سوارز، با هدف تبدیل شهر خود به قطب استخراج ارزهای رمزنگاری شده در جهان، این هفته از شرکت های خارجی استخراج رمز ارز برای فعالیت در این شهر با استفاده از برق هسته ای دعوت کرد.

وی در مصاحبه با شبکه سی ان بی سی، گفت که منابع زیاد برق هسته ای میامی باید آن دسته از استخراج کنندگان بیت کوین را که به دنبال اتخاذ منابع انرژی پاک برای فعالیت های خود هستند، جذب کند به خصوص اکنون که رد پای کربن برای استخراج ارزهای رمزنگاری شده مورد توجه قرار گرفته است.

سوارز افزود که مسئولان این شهر به دنبال کاهش هزینه های انرژی با همکاری شرکت های برق هستند. وی همچنین تاکید کرد که آنها در مورد مشوق های دیگری مانند مالیات و مقررات حداقلی گفتگو می کردند.

به گفته شهردار میامی که طرفدار ارزهای دیجیتال است و در دارایی های خود هم بیت کوین و هم اتر دارد، میامی ممکن است با سایر مراکز استخراج ارزهای دیجیتال در تگزاس و وایومینگ رقابت کند.

همچنین به نظر می رسد مقامات رسمی میامی محرک های جذب ارزهای رمزنگاری شده را گسترش دهند چرا که این شهر در نظر دارد به پایتخت بیت کوین جهان تبدیل شود.

دعوت سوارز از استخراج کنندگان رمز ارز در خارج از آمریکا همزمان با افزایش فشارها بر این صنعت، به ویژه در چین صورت می گیرد.

روز جمعه رسانه ها گزارش دادند که به استخراج کنندگان رمز ارزها در شهری در استان سیچوان چین، دستور داده شده است که فعالیت های خود را متوقف کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3.3 (4 رای)
سیتنا 3
2021-06-21 15:51

افزودن دیدگاه جدید