کد مطلب: 

258229

شرکت نینتندو از بازی‌های جدید خود رونمایی کرد

شرکت معروف نینتندو در کنفرانس مجازی بازی‌های رایانه‌ای، آخرین بازی شرکت خود را به طرفدارانش معرفی کرد.
شرکت نینتندو از بازی‌های جدید خود رونمایی کرد

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از انگجت، نوشت:  شرکت ژاپنی نینتندو یکی از آخرین بازی سازانی بود که کنفرانس خود را در رویداد مجازی E3 2021 برگزار کرد و از نظر کارشناسان و گیمر‌ها قابل قبول و خوب بود. این شرکت پس از مدتی که طرفداران خود را منتظر گذاشته بود بالاخره نسخه توسعه یافته بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity را معرفی کرد.

معرفی بازی‌های جدید

در این کنفرانس نمایش کوتاهی از دنباله فیلم Breath of the Wild پخش شد که بسیار با شکوه بود. نینتندو دنیای توسعه یافته این بازی را که شامل آسمان‌های بالای Hyrule بود را نیز به نمایش گذاشت و گفت امیدوار است که این عنوان را در سال ۲۰۲۲ منتشر کند. با این وجود Legend of Zelda تنها نکته برجسته در این کنفرانس نبود.

شرکت نینتندو همچنین بازی Advance Wars، عنوان جدید WarioWare و نسخه راه اندازی مجدد Metroid Dread را به نمایش گذاشت. همچنین این شرکت نسخه Guardians of the Galaxy، جنگنده بعدی Super Smash Bros. Ultimate و گسترش بازی Shin Megami Tensei V. را در کنفرانس مجازی دیشب تایید کرد. در کل، کنفرانس دیشب نینتندو یک ارائه ۴۵ دقیقه‌ای سریع بود که این شرکت موظف بود در همین مدت کوتاه ، بازی‌های بسیاری را معرفی کند.

گفتنی است، طیف گسترده‌ای از بازی‌های جدید که به سیستم نینتندو سوئیچ وارد می‌شوند، در رویداد صبح امروز معرفی شدند که امسال راه اندازی می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2021-06-16 12:11

افزودن دیدگاه جدید