کد مطلب: 

258159

پشتیبانی از ویندوز 10 تا سال 2025

مایکروسافت اخیرا اعلام کرد که از ویندوز ۱۰ تنها تا سال ۲۰۲۵ پشتیبانی می‌کند. ویندوز ۱۰ برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ منتشر شد.
عدم پشیتبانی از ویندوز10 تا چهار سال آینده

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در حال حاضر شش سال است که فعالیت دارد و به نظر می‌رسد که حدود چهار سال دیگر از عمر آن باقی مانده باشد. در اطلاعیه‌ای آماده است مایکروسافت حداقل تا سال ۲۰۲۵ به پشتیبانی نیمه سالانه Windows ۱۰ ادامه خواهد داد.

در این صفحه همچنین تاریخ بازنشستگی ویندوز ۱۰ برای ۱۴ اکتبر ۲۰۲۵ ذکر شده و به نظر می‌رسد 10 سال پشتیبانی از این سیستم عامل خوب بوده، اما این احتمال وجود دارد به زودی شاهد عرضه‌ی نسخه بعدی ویندوز باشیم.

آخرین جزئیات از رونمایی سیستم عامل جدید Windows

مایکروسافت اوایل ماه جاری تایید کرده بود که نسخه بعدی ویندوز خود را در ۲۴ ژوئن به نمایش می‌گذارد و مشخص نبود که منظور آن‌ها چیست، چراکه از نظر طراحی سوالاتی وجود داشت و کارشناسان مطمئن نبودند که منظور آن‌ها از نسخه بعدی همانند نسخه بعدی ویندوز ۱۰ است یا اینکه می‌توانیم نسل بعدی ویندوز مانند ویندوز ۱۱ را بررسی کنیم.

اگر حدود چهار سال از عمر ویندوز ۱۰ فرصت باقی مانده باشد، احتمال زیادی وجود دارد که مایکروسافت در حال کار بر روی جانشین آن باشد. اگرچه  این جانشین به این زودی‌ها راه اندازی نمی‌شود، اما می‌تواند ایده‌ای را درباره آنچه در آینده انتظار می‌رود تولید شود در اختیار کاربران قرار دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2021-06-14 12:16

افزودن دیدگاه جدید