کد مطلب: 

258018
تسهیل راه اندازی فروشگاه دیجیتالی در اینستاگرام
طبق اعلام مدیرعامل فیس بوک، این شرکت به تولیدکنندگان محتوا اجازه می دهد فروشگاه‌ها را در صفحات پروفایل شخصی اینستاگرام خود اضافه کرده و اکانت‌شان را با شرکت‌های کالا مانند فانجوی یا براوادو لینک کنند.
تسهیل راه اندازی فروشگاه دیجیتالی در اینستاگرام

به گزارش سیتنا به نقل از ایسنا، مدیرعامل فیس بوک اعلام کرد این شرکت شبکه اجتماعی راه اندازی فروشگاه های دیجیتالی در اینستاگرام را برای تولیدکنندگان محتوا راحت‌تر می کند.

فیس بوک همچنین در حال آزمایش ابزار جدیدی است که به افراد اجازه می دهد برای تبلیغ محصول پول دریافت کنند. این قابلیت به تولیدکنندگان محتوا امکان می دهد از خریدهایی که از طریق توصیه آنها به هوادارانشان انجام می گیرد، کمیسیون دریافت کنند. برندها نرخ کمیسیون خود را تعیین می کنند.

این خبر در راستای تلاش فیس بوک و اینستاگرام برای جذب تولیدکنندگان محتوا از طریق ابزارهای درآمدزایی جدید و رقابت با سرویسهایی مانند اسنپ چت و تیک تاک اعلام شد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، فیس بوک در دوران پاندمی فعالیت در عرصه تجارت الکترونیکی را توسعه داده و تلاش کرده است کسب و کارهای کوچکی که حضور دیجیتالی خود را توسعه داده اند تا مشتریان جدیدی را پیدا کنند، جذب کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-06-10 10:43

افزودن دیدگاه جدید