کد مطلب: 

257740

زیان ۷ هزار دلاری آمازون به زوج عکاس!

زوجی که برای خرید یک دوربین Sony Alpha 1 مبلغ 7 هزار دلار را به آمازون پرداخت کرده بودند، هنگام تحویل گرفتن بسته خود به جای مشاهده جعبه دوربین با دو جعبه خالی مواجه شدند.
اشکال در سیستم تحویل کالای شرکت آمازون باعث ضرر 7هزاردلاری شد

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تکنوبرگ، نوشت: شرکت آمازون به دلیل وجود ایراد در سیستم تحویل کالا، به جای ارسال دوربین یک جعبه خالی برای مشتری ارسال کرد.

خرید از فروشگاه‌های آنلاین برای بسیاری از افراد به عمری عادی و روزمره تبدیل شده است و در مقابل بعضی افراد به شدت از خرید اینترنتی می‌ترسند چرا که باور دارند احتمال تحویل گرفتن کالایی متفاوت با آنچه در سایت فروشگاه می‌بینند وجود دارد. به طور کلی وجود ایراد در هر نوع خریدی وجود دارد اما به دلیل شلوغ بودن برخی از فروشگاه‌های اینترنتی، احتمال تحویل کالایی متفاوت با تصویر اصلی کالا در وب سایت وجود دارد. به تازگی نیز خبری در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد وجود ایراد در بخش تحویل، این بار گریبان گیر شرکت بزرگ آمازون شده است.

ظاهرا زوجی که برای خرید یک دوربین Sony Alpha 1 مبلغ 7 هزار دلار را به آمازون پرداخت کرده بودند، هنگام تحویل گرفتن بسته خود به جای مشاهده جعبه دوربین با دو جعبه خالی مواجه شدند. طبق اعلام این زن و شوهر، آن‌ها دوربین سونی آلفا 1 را به دلیل کیفیت بالا در تصویربرداری انتخاب کرده‌اند و رسید خرید آن‌ها نیز نشان می‌دهد که این زوج آخرین پرچمدار سونی را خریداری کردند.

تاخیر دو ماهه در دریافت بسته خریداری شده از آمازون

به دلیل وجود مشکل کمبود تراشه‌های جهانی حدود دو ماه طول کشید تا این زوج بسته خود را دریافت کنند اما پس از دریافت بسته، آن‌ها متوجه وجود دو جعبه خالی در بسته بندی خود شدند. هنگامی که این زوج به شرکت آمازون مشکل خود را اعلام کردند، شرکت آمازون اعلام کرد که این مشکل هرگز رخ نداده است و آن‌ها بسته کامل را تحویل این زوج داده‌اند، بنابراین هیچ پولی به حساب این زوج باز نخواهد گشت.

با این حال این زوج مدارکی دارند که نشان می‌دهد وزن بار تحویلی برای آن‌ها به UPS صرفا 0.5 کیلو بوده و این در حالی است که وزن دوربین تنها 1.5 کیلوگرم اعلام شده است. با این حال باید منتظر بود و دید که شرکت آمازون وجود نقص در سیستم تحویل خود را قبول خواهد کرد یا قرار است این زوج عکاس مبلغی را از دست دهند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2021-05-31 15:23

افزودن دیدگاه جدید