کد مطلب: 

257365

زدن ماسک برای کارمندان آمازون الزامی نیست

آمازون در اطلاعیه ای به کارمندانش اعلام کرد از روز دوشنبه کارمندان آمازون در آمریکا که به طور کامل واکسینه شده اند، دیگر مجبور نیستند از ماسک در هنگام کار استفاده کنند مگر این که مقررات ایالتی یا محلی ماسک زدن را الزامی کند.
زدن ماسک برای کارمندان آمازون الزامی نیست

به گزارش سیتنا به نقل از ایسنا، آمازون در این اطلاعیه اعلام کرد کارکنانی که ۱۴ روز یا بیشتر از زمان دریافت دوز دوم واکسنشان گذشته است، واکسینه کامل محسوب می شوند. کارکنان باید یک کپی از کارت واکسن خود را به همراه داشته باشند.

در این اطلاعیه آمده است: از همه کسانی که تدابیر سلامتی مربوط به کووید ۱۹ را رعایت کرده و همچنان ادامه می دهند، بی نهایت تشکر می کنیم. چهارده ماه گذشته راحت نبوده اما مدیران و مشتریان آمازون از فداکاری شما قدردانی می کنند. بی صبرانه منتظر دیدن لبخند شما هستیم.

آمازون اعلام کرد سایر پروتکلهای ایمنی کووید ۱۹ به قوت خود باقی می ماند. این شرکت ماه گذشته اقدامات احتیاطی خاصی را در فضای انبارهایش به کار بست که شامل دستورالعمل به کارمندان برای شست و شوی دست، استفاده از مواد ضدعفونی کننده دست و رعایت فاصله گذاری اجتماعی بود.

بر اساس گزارش شبکه سی ان بی سی، از زمانی که مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا ماه جاری اعلام کرد کسانی که به طور کامل واکسینه شده اند نیازی به استفاده از ماسک ندارند، شمار زیادی از شرکتهای خرده فروشی و رستورانها الزام برای استفاده از ماسک را تسهیل کرده اند. کاستکو، والمارت، چیپوتل، تارگت و استارباکس از جمله شرکتهایی بوده اند که الزام در استفاده از ماسک را تغییر داده اند اما بعضی دیگر از شرکتها مانند گپ و اولترا بیوتی همچنان احتیاطهای ایمنی را برای مدتی حفظ می کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-05-20 08:47

افزودن دیدگاه جدید