کد مطلب: 

257228

پینترست هم گفت‌وگوی زنده برگزار می‌کند

پینترست قصد دارد از ۲۴ ماه مه رویداد آنلاین سه روزه ای را برگزار کند که برخی از محبوبترین تولیدکنندگان نیز محتوای خود را به طور زنده پخش می‌کنند. در هر پخش زنده حداکثر پنج مهمان می توانند حضور داشته باشند اما شمار بینندگان نامحدود خواهد بود.
پینترست هم گفت‌وگوی زنده برگزار می‌کند

به گزارش سیتنا به نقل از ایسنا، پینترست جزییات این آزمایش را که یکی از نخستین تلاشهای این شرکت برای پخش زنده گفت و گو است، با وب سایت فناوری تک کرانچ در میان گذاشت. در هر پخش زنده حداکثر پنج مهمان می توانند حضور داشته باشند اما شمار بینندگان نامحدود خواهد بود.

تنها راه برای تماشای ویدیوها، اپلیکیشن پینترست خواهد بود با این حال کاربران می توانند پیش نمایش هر برنامه ای را در وب سایت پینترست مشاهده کنند.  کاربران از طریق تب جدید با عنوان "لایو" در داخل اپلیکیشن پینترست به رویداد زنده هدایت می شوند و می توانند برنامه برگزاری را مشاهده کرده و به جلسات وارد شوند.

در مجموع ۲۱ کارگاه در زمینه های مختلف شامل غذا، آشپزی، دیزاین و استایل برگزار خواهد شد و کسانی که این برنامه ها را تماشا می کنند، می توانند درباره آنها اظهارنظر کرده و با فرد میزبان برنامه ها صحبت کنند. ناظرانی شامل کارمندان پینترست وجود خواهند داشت تا  برنامه زنده را کنترل کنند و اگر کسی استانداردهای پینترست را رعایت نکرد، می توانند وی را از برنامه حذف کنند.

بر اساس گزارش تک کرانچ، در این برنامه ها امکان خرید وجود ندارد. این نخستین تجربه پخش زنده پینترست نیست. این شرکت سال گذشته قابلیتی به نام "کلاس کامیونیتیز" را آزمایش کرد که به افراد اجازه می داد برای کلاسهای آنلاین زوم از طریق این اپلیکیشن ثبت نام کنند. پینترست در خصوص این که برنامه های زنده چه جایگاهی در طرحهای آتی این شرکت دارند، توضیحی نداد.

تقریبا همه پلتفرمهای فناوری بزرگ اکنون در زمینه خدمات دهی به تولیدکنندگان محتوا فعالیت می کنند و حتی برخی تمایل دارند به آنها پول پرداخت کنند تا جذبشان کنند. فیس بوک، اینستاگرام، یوتیوب، تیک تاک و توییتر همگی قابلیتهایی می سازند که به تولیدکنندگان محتوا اجازه می دهد علاوه بر جذب مخاطب، به درآمدزایی از طریق تبلیغات یا قرارداد با برندها بپردازند. اکنون علاقمندان می توانند قبل یا در طول برنامه اینفلوئنسرها به آنها پول پرداخت کنند یا مشترک محتوای انحصاری آنها شوند. انواع جدید خدمات تولیدکننده محتوا ظهور پیدا کرده که شامل اتاقهای صوتی است که نخستین بار توسط کلاب هاوس ابداع شد. معلوم نیست پینترست در میان رقیبان قدرتمند خود چه حرفی برای گفتن دارد اما این شرکت از تجربه مذکور برای شناخت بیشتر اقداماتی که در پلتفرمش انجام می دهد، استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-05-16 08:54

افزودن دیدگاه جدید