کد مطلب: 

257132

سامسونگ در نمایشگاه موبایل بارسلون حضور فیزیکی ندارد

سخنگوی سامسونگ، گفت: سلامت و ایمنی کارمندان، شرکا و مشتریان اولویت شماره یک این شرکت است بنابراین ما تصمیم گرفتیم از حضور فیزیکی در نمایشگاه امسال MWC کنار برویم.
سامسونگ در نمایشگاه موبایل بارسلون حضور فیزیکی ندارد

به گزارش سیتنا به نقل از ایسنا، سامسونگ به منظور حفظ احتیاط در شرایط کرونایی، در نمایشگاه MWC ۲۰۲۱ بارسلون حضور فیزیکی نخواهد داشت.

انجمن GSM که هر سال این رویداد را برگزار می کند، قصد دارد برگزاری این نمایشگاه را در ۲۸ ژوئن آغاز کند. سامسونگ جدیدترین شرکتی است که اعلام می کند به صورت مجازی در این رویداد حضور پیدا خواهد کرد. پیش از این سونی، نوکیا و اریکسون برنامه های مشابهی را اعلام کردند. گوگل اعلام کرد در نمایشگاه MWC حضور فیزیکی نخواهد داشت اما به صورت مجازی شرکت می کند.

بر اساس گزارش انگجت، انجمن GSM سال گذشته پس از این که شرکت کنندگان بزرگ متعددی شامل سامسونگ، سونی و ال جی از حضور در این رویداد انصراف دادند، برگزاری آن را لغو کرد اما امسال قصد دارد این نمایشگاه را از ۲۸ ژوئن تا اول ژوییه (۷ تا ۱۰ تیرماه) در بارسلون با حضور ۵۰ هزار نفر برگزار کند.

کسانی که قصد شرکت در این نمایشگاه را دارند باید پیش از ورود تست منفی کرونا را ارائه دهند و هر سه روز یکبار باید دوباره تست دهند. با این حال سامسونگ و بسیاری از شرکتهای دیگر بر این باورند که بهتر است احتیاط کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-05-12 12:46

افزودن دیدگاه جدید