کد مطلب: 

256796

جی پی اس بهروز دزد حرفه ای را به زندان انداخت

جی پی اس دزد حرفه ای تهران را از مخفیگاهش به زندان برد.
جی پی اس بهروز دزد حرفه ای را به زندان انداخت

به گزارش رکنا، بهروز سارق حرفه ای پس از بررسی آگهی های سایت دیوار نقشه های شوم خود را عملی می‌کرد. او که بیشتر به دنبال خریدار بود تا فروشنده همین چند روز پیش فردی را پیدا کرد که به دنبال خرید وانت پراید یخچال دار بود.

دستگیری سارق حرفه ای در غرب تهران

بهروز بلافاصله با خریدار وانت پراید یخچال دار تماس گرفت و قول داد تا ماشین خیالی اش را به او بفروشد، حالا بهروز مشتری خود را داشت اما بدون پراید وانت، در آن لحظه نقشه ای کشید و آن را عملی کرد.

بهروز تقریبا هر روز در خیابان می‌چرخید تا سوژه خود را که یک وانت پراید بود پیدا کند؛ بالاخره این اتفاق افتاد بهروز راننده سر به هوایی را پیدا کرد تا ماشین آن را به سرقت ببرد و پولی به جیب بزند.

چند روز بعد بهروز با شیوه و شگرد خاص خودش توانست ماشین راننده سر به هوا را سرقت کند، او آنقدر نقشه خود را دقیق کشیده بود که یک پلاک جعلی هم آماده داشت و موفق به تعویض پلاک خودرو هم شد.

عملیات ضربتی برای دستگیری سارق حرفه ای

همه چیز خوب پیش رفت تا روز قبل از معامله باخریدار، بهروز دقیقا از جایی ضربه خورد که فکرش راهم نمی‌کرد. ارتفاع وانت پراید نمی‌گذاشت تا ماشین به داخل حیاط خانه اش برود، بهروز در خیال شیرین پولی که به جیب می‌زند بود تا اینکه چند ساعت قبل از معامله توسط پلیس بازداشت شد.

صاحب اصلی خودرو که  در ماشین خود چی پی اس (مکان یاب) کار گذاشته شده بود به نزد پلیس رفت و شکایتی تنظیم کرد همین قضیه باعث شد تا ماموران دست به کار شوند و با یک عملیات ضربتی بهروز را دستگیر و روانه زندان کنند.

پرونده بهروز جهت رسیدگی به امور قضایی توسط پلیس به دادسره ویژه سرقت ارجاع داده شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2021-05-01 00:32

افزودن دیدگاه جدید