کد مطلب: 

256731

ساخت تلفن همراهی عجیب توسط آنر

گوشی Honor Play ۲۰ جدیدترین گوشی است که از این نشان تلفن‌های هوشمند، به صورت مستقل عرضه شده و از یک پردازنده Unisoc در کنار هشت گیگابایت حافظه رم استفاده کرده است.
ساخت تلفن همراهی عجیب توسط آنر

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جی اس ام آرنا، نوشت: این گوشی هوشمند با یک پردازنده متوسط، باتری خوب و دو دوربین در پشت عرضه می‌شود.

پلی ۲۰ آنر از پردازنده Unisoc T۶۱۰ بهره می‌برد. این یک پلتفرم است که با استفاده از فناوری فرآیند ۱۲ نانومتری توسط شرکت TSMC ساخته شده است و یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای شامل دو هسته Cortex-A۷۵ و شش هسته دیگر Cortex-A۵۵ با سرعت ۱.۸ گیگاهرتز را در خود جای داده است.

پلی ۲۰ دارای مدل‌های ۴ گیگابایت، ۶ گیگابایت، یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است و یک اسلات کارت حافظه برای حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه بیشتر نیز دارد.

در جلوی گوشی یک نمایشگر ال سی دی ۶.۵۱ اینچی با وضوح HD + و یک بریدگی برای دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته است. در قسمت پشتی گوشی یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک سنسور عمیق ۲ مگاپیکسلی در کنار یک فلاش LED قرار دارد.

نکته عجیب و باور نکردنی این است که پلی ۲۰ آنر سنسور اثر انگشت ندارد، اما در مقابل باتری خوبی دارد، یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری که می‌تواند از طریق پورت USB-C با شارژر ۱۰ وات شارژ شود.

گوشی هوشمند Honor Play ۲۰ همچنین دارای جک صوتی ۳.۵ میلی متری است و از سیستم Magic UI ۴.۰، مبتنی بر اندروید ۱۰ بهره می‌برد. این گوشی در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی و صورتی ملایم در چین در حال فروش است. قیمت بسته به ترکیب حافظه از ۱۳۸ دلار شروع می‌شود و تا ۲۱۵ دلار قیمت گذاری شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-04-28 11:27

افزودن دیدگاه جدید