کد مطلب: 

256286

ترس رانندگان آمازون از دوربین‌های نصب شده در ون‌های این شرکت

بسیاری از رانندگان آمازون ادعا می‌کنند تنهایی و استقلال حین انجام کار در جاده از مزایای این شغل هستند. اما به نظر می‌رسد این مزایا نیز تا چندی دیگر از بین می‌رود زیرا آمازون مشغول نصب دوربین‌های نظارتی در ون‌های تحویل مرسوله خود است.
ترس رانندگان آمازون از دوربین‌های نصب شده در ون‌های این شرکت

به گزارش سیتنا، مهر به نقل از بیزینس اینسایدر، نوشت: رانندگان آمازون از نصب دوربین ها در ون های ارسال محموله خود گله دارند. آنها علاوه بر نگرانی درباره حریم شخصی، نگران آن هستند که دوربین هر حرکتشان را تخلف به حساب آورد. این دوربین‌ها رانندگی، حرکات دست و حتی حالات صورت رانندگان را ردیابی می‌کنند.

این دوربین‌ها که روی شیشه جلویی خودرو نصب می‌شود پس از هر گام اشتباه، هشدار صوتی ارسال می‌کند و رانندگان معتقدند ابزارهای مذکور دائماً مراقب آنها و نگران هستند در صورت ارسال هشدار این دوربین، از سوی شرکت تنبیه شوند.

یک راننده آمازون در ایالت اوکلاهما آمریکا می‌گوید: می‌ترسم بینی ام را بخارانم، می‌ترسم مو یا صورتم را تکان دهم. زیرا درباره آن هشدار دریافت می‌کنم.

از سوی دیگر برخی دیگر از رانندگان ادعا می‌کنند دوربین‌ها ممکن است در برخی موارد کارآمد باشند. اما آنها نیز نگران تأثیر این فناوری بر بهره وری شأن هستند و نگرانی‌هایی درباره رصد حرکاتشأن توسط دوربین دارند.

یکی از آنها می‌گوید: با وجود دوربین هیچ حریم خصوصی نخواهیم داشت و جایی برای اشتباه باقی نمی‌ماند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-04-14 09:50

افزودن دیدگاه جدید