کد مطلب: 

255976

قابلیت dislike از یوتیوب حذف می‌شود

طبق اعلام گوگل، این شرکت قصد دارد برای جلوگیری از ورود آسیب روحی به یوتیوبرها، قابلیت dislike را حذف کند.
شرکت گوگل اعلام کرد که برای جلوگیری از ورود آسیب روحی به یوتیوبرها، قابلیت dislike را حذف خواهد کرد.قابلیت dislike از یوتیوب حذف می‌شود

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در سال‌های اخیر و با گسترش میزان استفاده کاربران از شبکه‌های مجازی، استقبال کاربران از محتواهای چند رسانه‌ای چندین برابر شده است. در حال حاضر بزرگ‌ترین مرجع محتوای ویدئویی در جهان شرکت گوگل و وب سایت یوتیوب است و به دلیل امکان درآمد زایی افراد از این شبکه اجتماعی بسیاری از افراد برای این فضا به تولید محتوا مشغول هستند.

به تازگی نیز شرکت گوگل اعلام کرده است که قصد دارد به صورت آزمایشی قابلیت dislike را از قسمت پایین ویدئوهای یوتیوب خود حذف کند. یوتیوب درباره این تصمیم خود اعلام کرده است برخی از افرادی که ویدئوهای ساخته شده توسط سایر کاربران را مشاهده می‌کنند از روی حسادت یا برای پایین آوردن روحیه تولید کننده ویدئو، اقدام به dislike کردن ویدئو فرد می‌کنند که این موضوع برای بسیاری از یوتیوبرها نا امید کننده بوده و بسیاری از آن‌های این موضوع را به یوتیوب اعلام کرده است.

این اقدام از مدت‌ها پیش توسط یوتیوب در حال بررسی یود و طبق آخرین اعلامیه یوتیوب این شبکه چندرسانه‌ای به دنبال ایجاد شباهت هر چه بیشتر با شبکه اجتماعی اینستاگرام است. در تنظیمات فعلی موجود در یوتیوب، آمار مربوطظ به میزان پسند و دیس لایک هر ویدئو برای تمامی افراد قابل مشاهده است و یوتیوب قصد دارد این قابلیت را به طور کامل از بخش عمومی و حتی خصوصی یوتیوبرها حذف کند.

یوتیوب بر این باور است هر چه قدر که محتوای یک ویدئو آموزنده باشد، تعداد dislike می‌تواند روی ذهن افراد در رابطه با محتوای آن ویدئو تاثیر بگذارد. با این حال یوتیوب اعلام کرده است که قابلیت دیسلایک را به طور آزمایشی حذف خواهد کرد و در صورت جواب دادن این آزمایش، به طور کلی از این قابلیت صرف نظر می‌کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-04-04 10:59

افزودن دیدگاه جدید