کد مطلب: 

255957

علی رغم ممنوعیت‌های آمریکا در سال ۲۰۲۰ درآمد هواوی افزایش یافت

با وجود ممنوعیت‌های اعمال شده از طرف آمریکا به هوآوی، این شرکت رشد اقتصادی بالایی را در سال گذشته میلادی تجربه کرده است.
علی رغم ممنوعیت‌های آمریکا در سال ۲۰۲۰ درآمد هواوی افزایش یافت

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، گزارش سالانه Huawei در سال ۲۰۲۰ منتشر شده و این شرکت گزارش می‌دهد که این اعداد با آنچه پیش بینی شده مطابقت دارد و این یعنی رشد حداکثری سهام این شرکت. درآمد فروش هوآوی ۸۹۱.۴ میلیارد CNY (۱۳۶.۷ میلیارد دلار) با سود خالص ۶۴.۶ میلیارد CNY (۹.۹ میلیارد دلار) بود. درآمد ۳.۸ ٪ در سال و سود ۳.۲ ٪ در سال افزایش داشته است. این در حالی است که تحریم‌های آمریکا که در سال ۲۰۱۹ توسط دولت ترامپ تعیین شده بود.

درآمد حاصل از قاره آمریکا ۲۴.۵ درصد کاهش یافته است در حالی که فروش از داخل چین ۶۶ درصد از درآمد شرکت در مقابل ۵۹ درصد در سال ۲۰۱۹ بوده است. این شرکت به لطف راه اندازی فناوری 5G در چین شاهد رشد در تجارت مخابراتی بی سیم خود بوده است. اگرچه تجارت مصرفی هوآوی از سال ۲۰۱۹ درصد کمی رشد کرده، فروش گوشی‌های هوشمند آن کاهش یافته و سهم بازار خود را به سایر تولید کنندگان چینی در برخی از بازار‌های اروپا از دست داده است. عملکرد سه ماهه چهارم هوآوی اولین باری بود که این شرکت افت فروش (هرچند ناچیز) را گزارش کرد.

تحریم‌های ایالات متحده علیه Huawei در سال ۲۰۱۹ منجر به سخت‌ترین سال برای این شرکت شده است. با نشانه‌هایی از کند شدن تجارت تلفن‌های هوشمند، هوآوی موفق شده است در سایر زمینه‌های تجاری از جمله کشاورزی هوشمند، مراقبت‌های بهداشتی و اتومبیل‌های برقی رشد کند.

تجارت شرکت Huawei به لطف راه حل‌های مبتنی بر سناریوی شرکت برای صنایع مختلف که به ایجاد یک اکوسیستم دیجیتال برای شرکت کمک کرده اند، رشد کرده است. این شرکت همچنین شاهد رشد تجارت Cloud خود بوده است، از بیمارستان‌ها کسب و کار می‌کند و به شرکای خود کمک می‌کند تا بستر‌های یادگیری ایجاد کنند که به بیش از ۵۰ میلیون دانشجوی جوان خدمات می‌دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-04-03 14:13

افزودن دیدگاه جدید