کد مطلب: 

255890

اعمال محدودیت‌های FCC برای هوآوی در آمریکا

سازمان FCC تصمیم دارد محدودیت‌های شرکت‌های چینی مانند Huawei و ZTE را ادامه دهد.
اعمال محدودیت‌های FCC برای هوآوی در آمریکا

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان FCC، قصد دارد محدودیت‌های شرکت‌های چینی مانند Huawei و ZTE را حفظ کند. کار توسط رئیس جمهور پیشین دونالد ترامپ به سازمان تنظیم مقررات معرفی شد. ترامپ، هوآوی را به دلیل ارتباط با دولت کمونیست چین تهدیدی برای امنیت ملی شناخت. دولت ترامپ حتی از متحدان خواست تا از تجهیزات شبکه Huawei برای ساخت شبکه‌های ۵G خود استفاده نکنند. کمیسر FCC خواستار وجود روزنه‌ای است که به شرکت Huawei اجازه می‌دهد تجهیزات شبکه را در ایالات متحده بفروشد.

سال گذشته استفاده از پول صندوق خدمات جهانی مدیریت شده FCC (USF) برای خرید تجهیزات شبکه از Huawei و ZTE به شرکت‌های مخابراتی در مناطق کم درآمد محدود شد. این صندوق به صورت فصلی هزینه‌های مشتریان بی سیم را دریافت می‌کند. همچنین سال گذشته، FCC به شرکت‌های حمل و نقل روستایی دستور داد که در صورت پرداخت هزینه از USF، تجهیزات موجود در شبکه‌های خود را که از Huawei یا ZTE تأمین می‌شدند، کشف و از بین ببرند. قانون گذاران ۱.۹ میلیارد دلار برای برداشتن تجهیزات اختصاص داده اند. در حال حاضر USF ۸.۳ میلیارد دلار دارایی دارد. تجهیزات شبکه این دو تولید کننده چینی در صورت پرداخت هزینه برای استفاده از بودجه شخصی، هنوز هم می‌تواند توسط حامل‌های روستایی مورد استفاده قرار گیرد؛ و این روزنه‌ای است که  جمهوری خواهان می‌خواهند برداشته شود.

کمیسر کار گفت: FCC می‌تواند اقدامات بیشتری در زمینه سوءاستفاده چین از اقلیت‌های قومی و مذهبی انجام دهد. وی گفت که قوانین مجوز تجهیزات FCC باید به روز شود، شرکت‌هایی که دستگاه یا اجزای خود را از منطقه سین کیانگ خریداری می‌کنند بار سنگینی را متحمل می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که زنجیره تأمین آن‌ها به هیچ کار اجباری متکی نیست. "

در اوایل این ماه، FCC پنج قانون چینی را به عنوان تهدیدی علیه امنیت ایالات متحده بر اساس قانونی که برای محافظت از امنیت شبکه‌های ارتباطی ایالات متحده طراحی شده است، نام برد. این پنج شرکت شامل Huawei و ZTE، به همراه Hytera Communications Corp، Hangzhou Hikvision Digital Technology Co و Zhejiang Dahua Technology Co است.

در بیانیه‌ای، هوآوی گفت: "گسترش روند ارزیابی و تأیید FCC برای منع تجهیزاتی که قبلاً توسط FCC معتبر شناخته شده اند، برای شرکت‌های آمریکایی گمراه کننده و پرهزینه است. " این شرکت افزود که ممنوعیت استفاده از تجهیزات در ایالت‌های مبتنی بر محل تولید آن تبعیض آمیز است و هیچ کاری برای محافظت از سلامت شبکه‌های ارتباطی ایالات متحده یا زنجیره‌های تأمین نمی‌کند" هوآوی به دلیل جلوگیری از فروش تجهیزات شبکه خود در ایالات متحده با استفاده از USF شکایتی علیه ایالات متحده ارائه داد. با این حال، این دادخواست سال گذشته توسط قاضی فدرال رد شد که گفته بود هوآوی از نظر قانونی پرونده شکایت ندارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-03-31 15:11

افزودن دیدگاه جدید