کد مطلب: 

255852

آمادگی بخش اندروید گوگل برای اضافه کردن قابلیت جدید

گوگل سیستم عامل اندروید را برای فعال کردن ویژگی‌های جدیدی چون کلیدهای اتومبیل، شناسه ملی و کیف پول الکترونیکی در آینده آماده می‌کند.
آمادگی بخش اندروید گوگل برای اضافه کردن قابلیت جدید

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت گوگل Android Ready SE Alliance را برای پشتیبانی از پذیرش تلفن‌های هوشمند و دریافتی‌های سیستم عامل Android به عنوان کلیدهای دیجیتالی، اسناد هویتی و کیف پول‌های نقدی دیجیتال ایجاد کرده است. شرکت گوگل نسخه عمومی (GA) StrongBox for applet SE را راه اندازی کرده است. SE مخفف Secure Element است، این  یک سخت افزار گسسته و مقاوم در برابر دستکاری‌ها، مانند تراشه Titan M گوگل است.

در حالی که اکثر تلفن های مدرن دارای SE هستند، این اتحاد در مورد استانداردسازی چندین OEM اندروید در مورد نحوه استفاده دستگاه های Pixel از تراشه Titan M به عنوان یک محفظه سخت افزاری مقاوم در برابر دستکاری است. StrongBox اندروید، که روی این مجموعه سخت افزاری در تلفن های Pixel اجرا می‌شود، برای ذخیره کلیدهای رمزنگاری در محیطی جدا شده از پردازنده مرکزی استفاده می شود. گوگل خاطرنشان می‌کند که سخت افزار StrongBox و Titan M مانند ویژگی‌های مورد استفاده برای کاربر از جمله کلیدهای دیجیتالی برای ماشین، خانه و محل کار کاربر، اسناد شناسایی مانند گواهینامه رانندگی، تلفن همراه، شناسه ملی و پاسپورت و کیف پول دیجیتال مهم خواهد بود.

گوگل به امنیت تراشه Titan M خود اطمینان دارد و آن را به اندازه کافی مهم می‌داند تا جایی که پاداش 1 میلیون دلاری را برای  کسی که راهی برای دستیابی به یک سوی chain  اجرای کد از راه دور و داده‌های محافظت شده توسط تراشه  پیدا کند، در نظر گرفته است. علاوه بر این، StrongBox در WearOS ، Android Auto Embedded و دستگاه های Android TV قابل استفاده است.

مارک های تلفن Android یا OEM ها باید سخت افزار معتبر را از یک فروشنده اتحاد SE انتخاب کنند و برای تهیه کلیدها / گواهینامه های تأیید در کارخانه SE با Google کار کنند. OEM های اندرویدی همچنین نیاز به استفاده از نسخه GA StrongBox for SE applet دارند که متناسب با SE خاص مورد استفاده است. گوگل در صفحه خود برای Android Ready SE Alliance می گوید: "هدف اصلی این اتحاد این است که اپلت‌های سازگار ، قابل تعامل و با امنیت قابل اعتماد در Android فراهم می‌شود."

"پیاده سازی های معتبر برنامه‌های Android Ready SE اعتماد بیشتری برای پلتفرم Android ایجاد می‌کنند. OEM‌هایی که از Android Ready SE استفاده می‌کنند می‌توانند دستگاه‌هایی با امنیت بیشتر تولید کنند و امکان به روزرسانی از راه دور را فراهم کنند تا موارد جدید  را به محض ورود به سیستم عامل Android فراهم کنند."

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-03-30 14:02

افزودن دیدگاه جدید